مراسم معرفی گلکسی S5 کل اخبار دیروز کنگره‌ی موبایل بارسلون را تحت شعاع خود قرار داد. حال که این مراسم خاتمه یافته و تلفن‌هوشمند این کمپانی کره‌ای معرفی شده است، بهتر است به مقایسه‌ی محصول جدید آن با پرچمدار اپل، یعنی آیفون 5S بپردازیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پرچمدار جدید سامسونگ تا چه حد متفاوت و قوی است. آیا اکنون سامسونگ بهترین گوشی هوشمند جهان را دارد یا آیفون؟


طراحی ظاهری و بدنه

سامسونگ با ادامه سنت همیشگی خود در تولید تلفن‌های‌هوشمند به عدم استفاده از فلز پایبند مانده است. بسیاری از طرفداران تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ و مخصوصل سری گلکسی اس، انتظار داشتند تا این کمپانی کره‌ای در نسل جدید تلفن‌هوشمند خود از بدنه‌ی فلزی استفاده نماید. بسیاری از طرفداران با دیدن تصاویر اولیه مربوط به این تلفن‌هوشمند بسیار ناامید شدند.

پردازنده و معماری مورد استفاده

سامسونگ در گلکسی S5 خود از یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار استفاده کرده است که ساخته‌ی کوالکام بوده و پرچمداران اندروید را در سال گذشته‌ی میلادی تجهیز کرده است. همچون سونی که در پرچمدار خود، اکسپریا Z2 از تراشه‌ی بهینه‌تراسنپ‌دراگون 801بهره برده است، سامسونگ نیز در گلکسی S5 از اسنپ‌دراگون 801 در فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتزی بهره برده است. همچنین سامسونگ این تراشه را با یک حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد کرد روی کاغذ در مقابل حافظه‌ی رم یک گیگابایتی آیفون 5S حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد.

اما در مورد پردازنده، اپل هم‌اکنون تنها کمپانی تولیدکننده‌ی تلفن‌های‌هوشمند است که پرچمدار خود را با بهره‌گیری از معماری 64 بیتی به بازار عرضه کرده است. آیفون 5S به لطف وجود تراشه‌ی قدرتمند A7 در تمامی بنچمارک‌های و مقایسه‌های انجام شده تمام تلفن‌های‌هوشمند رقیب را از میدان رقابت خارج کرده است. البته سامسونگ بهینه‌سازی‌هایی را انجام داده است که منجر به کاهش مصرف انرژی و همچنین افزایش کارایی آن شده است. هرچند نمی‌توان به غلبه بر A7 امیدوار بود، اما شاید این تراشه توانایی رقابت در برخی از زمینه‌ها را با A7 داشته باشد.

حس‌گرهای حرکتی و کنترل سلامتی

زمانی که اپل تلفن‌هوشمند خود آیفون 5S را معرفی کرد، علاوه بر پردازنده‌ی اصلی آن، پردازنده‌ی دیگری نیز در تراشه‌ی مورد استفاده در آن تعبیه شده بود که اختصاصا برای پردازش اطلاعات سنسورهای حرکتی در نظر گرفته شده است. این ویژگی در کنار اپلیکیشن موجود برای کنترل میزان فعالیت‌های کاربران و سنجش سطح فعالیت‌های ورزشی، مجموعه ی کاملی را در اختیار کاربران قرار داده است تا سلامتی خود را کنتل کنند.

سامسونگ نیز چنین سنسوری را در گلکسی S5 به‌همراه سرویس‌های مرتبط همچون اپلیکیشن S Health قرار داده است. گلکسی S5 با برخورداری از حس‌گر شمارنده‌ی ضربان، لقب اولین تلفن‌هوشمند جهان را که از این سنسور بهره می‌برد به خود اختصاص داده است. با استفاده ار این سنسور اطلاعات جمع‌آوری شده از سنسورهای حرکتی و همچنین وضعیت بدن کاربر که از طریق سنجش ضربان حاصل خواهد شد، قابل استنادتر بوده و اطلاعات شفاف‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همانطور که گفتیم اپلیکیشن S Health نیز برای تکمیل این سخت‌افزار تعبیه شده است که از برنامه‌ی غذایی به‌منظور محاسبه‌ی کالری‌های مورد استفاده و از دست رفته در فعالیت‌های ورزشی استفاده پشتیبانی می‌کند.

حس‌گر اثر انگشت

حس‌گر اثر انگشت نیز جزو ویژگی‌هایی است که پیش از استفاده در تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی، اپل در آیفون مورد استفاده قرار داد. این ویژگی در زمان عرضه با انتقادهای فراوانی روبرو شد، اما رفته رفته با جاافتادن کاربری‌های آن، ارزش واقعی این سنسور بر همگان آشکار شد. بخش بزرگی از منتقدان این سنسور کاربران تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی و خصوصا علاقمندان به محصولات سامسونگ بودند که هم اکنون در گلکسی S5 تعبیه شده است. گلکسی S5 نیز هم‌اکنون جز معدود ابزار‌های هوشمندی است که از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. پیش از این آیفون 5S و فبلت وان‌مکس اچ‌تی‌سی نیز از این سنسور بهره می‌بردند.

حس‌گر اثر انگشت مورد استفاده در گلکسی S5 از ساختار متفاوتی در مقایسه با آیفون 5S برخوردار است، بطوری که برای ثبت اثر انگشت در این تلفن‌هوشمند باید انگشت را در جهت خاصی روی کلید Home کشیده شود، در حالی که در آیفون 5S نیازی به کشیدن انگشت وجود ندارد. سامسونگ این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا با استفاده از حس‌گر اثر انگشت پرداخت‌های اینترنتی خود را به انجام برسانند.

جدول زیر مشخصات دو پرچمدار اپل و سامسونگ را در کنار هم نمایش می‌دهد تا بتوانیم مقایسه دقیقی بین این دو تلفن هوشمند داشته باشیم.

iPhone 5S

Galaxy S5

ابعاد۱۲۳.۸ در ۵۸.۶ در ۷.۶ میلی‌متر۱۴۲ در ۷۲.۵ در ۸.۱ میلی‌متر
وزن۱۱۲ گرم۱۴۵ گرم
صفحه نمایش4.0-inch LCD5.1-inch Super AMOLED
رزولوشن1136 در 640 پیکسل1080 در 1920 پیکسل
سیستم عاملiOS 7Android 4.4.2 with Samsung UI
حافظه ذخیره‌سازی16/32/64GB16/32GB
درگاه کارت حافظهNomicroSD up to 126GB
پردازنده64-bit A7 تراشه2.5GHz چهارهسته‌ای اسنپدراگون 801 با فرکانس
RAM حافظه1GB2GB
اتصالات+Wi-Fi, 4G LTE, HSPAWi-Fi, 4G LTE, HSPA+, NFC
دوربینFront 1.2MP, Rear 8MPFront 2.1MP, Rear 16MP
BluetoothYes, version 4.0Yes, version 4.0
پردازنده حرکتیM7 chipHeart Rate Monitor
سنسور اثر انگشتYesYes
ضدآبNoYes, IP67 rated
باتری1570mAh2800mAh
شارژرLightning connectorUSB 3.0
فروشگاه اپلیکیشنApple App StoreGoogle Play Store
میانگین قیمت+$200$ N/A
زمان ورود به بازارAT&T, Sprint, Verizon, T-MobApril on AT&T, Sprint

شاید یکی از دلایل اهمیت مقایسه‌ی ابزار‌های تولیدشده توسط دو کمپانی سامسونگ و اپل به‌دلیل کشمکشی باشد که این دو کمپانی با آن دست به گریبان هستند. وجود پرونده‌های متعدد دعاوی در دادگاه‌ها به‌دلیل سواستفاده از حق پتنت‌ها و همچنین جایگاه متفاوت ابزار‌های‌هوشمند سامسونگی در اکوسیستم اندروید این رقابت را داغ‌تر از پیش کرده است. هرچند مجادله برای اثبات برتری برندها در میان کاربران و علاقمندان به یک کمپانی خاص به مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های یک اکوسیستم وابسته نبوده و به‌نوعی پیوند روحی با کاربران دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
گلکسیs5قابلیت های بیشتری داره بنابراین از آیفون 5sبهتره تازه 5s بعد از یک مدت بدنش داغون میشه.سامسونگ دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۹ تير ۱۳۹۵
اونايي كه ميگن ب نظر من ايفون تو ايران جواب نميده چجوري اين حرف رو نسنجيده ميدن بيرون؟؟؟؟؟
اين ليست برنامه هاي فايو اس با ورژن ٩.٣.٢ هست:
Photos
Camera
Weather
Clock
Maps
Videos
Notes
Wallet
Reminder
Stocks
Itunes store
App store
I books
Health
Face time
Calculator
Podcast
Watch
Game center
Compass
Mail
Tips
Find iphone
Voice memos
News
Calendar
و به جز نيوز كه فقط توي سه چهار تا كشور كار ميكنه و و استور ها از تمام برنامه حداقل دوسه روزي يكبار استفاده ميكنم و محدوديتي ندارم
فقط بعضي مواقع با خود گوشي نميتونم برنامه نصب كنم كه اونم با ايتونز موجود روي pc حله
نميدونم منظور شما كدوم قسمته كه ميگيد توي ايران نميشه استفاده كرد.
از زماني كه اندرويد به بازار اومد و كسي نميدونست سيستم عامل چيه البته خودمم نميدونستم ولي خب چون ميديدم برنامه هاش در حد اپله يدونه ديوايسش رو خريدم تا بعد ها كه پرچمداراي سامسونگ و سوني و ال جي و..... از راه رسيدند كاربر اندرويد بودم تا زماني كه نوت ٤ اومد و به دليل خرابي نوت٣ خودم قادر به تعويضش نشدم و مجبور شدم از ايفوني كه هديه گيرم اومده بود استفاده كنم.
بعد از استفاده از ايفون كاملا از اينكه طرفدار اندرويد بودم پشيمونم
هميشه توي اندرويد برنامه هاي غير ضروري رو شاهد بودم مثلا توي همين نوت ٣ دوتا اپ استور با هم در يك گوشي بود كه جفتشون زياد جالب نبودن ولي در ايفون يدونه اپ استور هست كه از بقيه بي نيازت ميكنه يا موزيك پلير سامسونگ و گوگل با هم نصب بود ولي جفتشون تعريفي نداشتن اما توي ايفون تنها يك موزيك پلير موجوده كه اونم واقعا عملكرد بسيار مناسبي داره يا مثلا توي اندرويد يه قطب نماي ساده رو هم شاهد نبودم كه مجبور به نصبش شدم اما اينجا بي نقص ترين اپ قطب نما توي ايفون موجوده يا مثلا توي ايفون شاهد سيستم عاملي با طراحي لايه اي هستيم كه اين قابليت رو داره كه در تمام بخش هاي سيستم عامل شفافيت هاي خاصي رو اعمال كنه. مثل ناتيفيكيشن هاش كه با شفافيت خاصي كه دارن محيط زيبايي رو به نمايش ميزارن و يا مثلا با تعويض والپيپر شاهد تغيير رنگ دكمه هاي شماره گيري هستيم كه باعث ايجاد تنوع ميشه.
از انيميشن هاي گرافيكي كه با كمترين ميزان لگ نمايش داده ميشه هم در ios نميشه گذشت كه در اندرويد گاها انيميشن هاي بسيار جزيي هم با لگ همراه ميشن
از كيبرد ايفون هم نميشه گذشت چون با اكثر شبكه هاي اجتماعي و مسيج ايفون يكپارچه هست و موقعيت قرار گيري دكمه ها بسيار عاليست و اشتباهات رو به حداقل ميرسونه و تا الان نيازي به نصب كيبرد نداشتم اما در سامسونگ اخر كار مجبور به نصب cm كيبورد شدم كه با وجود كاهش سرعت حداقل از كيبرد فابريك كاربردي تر بود.
اونايي كه ميگن انتقال فايل با پي سي سخته كافيه برنامه داكيومنت فايو رو نصب كنن و خيلي راحت از قسمت فايل شيرينگ ايتونز دقيقا مثل اندرويد فايل جابجا كنن.
از منوي تنظيمات ايفون نميشه گذشت چون تمام گزينه ها به خوبي دسته بندي شدن و در پيدا كردنشون به مشكلي بر نخواهيد خورد.
از اپ دوربين ايفون نميشه گذشت كه در كمال سادگي زيادي كه داره قابليت هاي مناسبي رو در خودش جاي داده كه واقعا لذت بخشه.
از كنترل سنتر مجزاي ايفون نميشه گذشت بخاطر اينكه با توجه به سايز دستانمان قطعا هنگام كار با يك دست رساندن دست به بالاي صفحه كار سختي خواهد بود و فرامين كنترلي دستگاه هاي اندرويد اون بالاست و به دليل اينكه زياد استفاده ميشن مجبور ميشيد اون ناتيفيكيشن رو بياريد پايين و كار نسبتا سختي خواهد بود اما اين فرامين در ios در پايين صفحه قرار دارند كه به اساني در دسترس خواهند بود.
نصب برنامه هاي پولي به صورت رايگان هم به وصيله تانگبو و امثالش در ايفون به راحتي امكانپذيره اما من يكي ترجيح ميدم يدونه گيفت كارت بخرم و بدون هيچ مشكلي اون اپ يا اهنگ رو خريداري كنم به هر حال عده اي براش زحمت كشيدن و اين درست نيست كه ما اينجور مزد زحمتاشون رو بديم.
شايد براي شما هم پيش اومده كه يه متن رو تايپ كرده اما به دلايلي اون متن رو سلكت و حذف كرده ايد اما پشيمون شده ايد. فقط كافي ايفون رو تكون بدين و گزينه undo را انتخاب كنيدتا اون متن رو بدست بياريد.
واس خيليا پيش اومده كه گوشيشون رو دادن دست يه بچه تا بازي كنه اما اون بچه هه اومده بيرون و رفته كل گوشي رو ريخته به هم . اشكال نداره. توي تنظيمات ايفون guided access رو فعال كرده و براش رمز تعيين كنيد و بعد از ورود به اون بازي سه بار دكمه هوم رو فشار بدين اونوقت كادر كوچك ميشه و بالاي صفحه استارت رو بزنيد تا ديگه اون كودك قادر به بستن برنامه و يا حتي قفل كردن گوشي نباشه تا زماني كه خودتون سه بار دكمه هوم رو بزنيد و پسوورد را وارد كنيد و اين قابليت رو غير فعال كنيد.
چيزهاي زيادي اين سيستم عامل داره كه به مرور باهاش اشنا ميشيد پس خواهشا وقتي زياد تجربشو نداريد الكي نظر ندين به هر حال خيلي ها مثل خود من به اين نظرات مراجعه ميكنن و به سمت اندرويد ميرن در صورتي كه ios براشون مناسب تره.
البته كساني هم هستن كه نظرات برخي اپلي ها رو ميخونن و ايفون ميخرن در صورتي كه براشون اندرويد بهتر بوده كه معمولا اين دسته از افراد بدون اينكه از ايفون چيزي سردر بيارن يهويي مينويسن ايفون در ايران فلانه.
با توجه به احترامي كه براي موارد استثنا قائل هستم چون انصافا خودمم خام اين كامنت ها شده بودم ازتون خواهش ميكنم نديده و نشنيده يه برند رو زير سوال نبريد شايد كساني باشند كه اون برند براشون مناسب تر باشه.
ببخشيد اگه خيلي زياد شد
اينا رو نوشتم تا هم اونايي كه تازه ايفون گرفتن دوتا چيز ياد بگيرن هم اينكه بعضي از دوستان بيشتر با اين سيستم عامل اشنا بشن تا شايد يه روزي ديگه از اين كامنت هاي كليشه اي ديگه خبري نباشه
فقط خواهش ميكنم ديگه توي كامنت هاي اندرويدي اسم لانچر هاتون رو نياريد كه توي اين چند سالي كه مهمان اندرويد بودم هيچ خيري ازشون نديدم و فقط كاهش سرعت رو به همراه داشتن حالا باز لانچر اپكس بد نبود ولي همونم خوب نبود. و اين ناكارامدي لانچر ها بر كسي پوشيده نيست و فقط براي برتر جلوه دادن اندرويد در كامنت ها ازش استفاده ميشه

با تشكر فراوان از كساني كه نظراتشان را صادقانه بيان كردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سلام خدمت دوستان.
من هم یکی از کاربرای اپل و هم کاربر سامسونگم.
خودم الان اس۵ دارم و میتونم به جرات بگم خیلی سر تر از ۵اس هست تو؟خریدش شک نکنید،درسته یه ضعفایی داره اما از اونطرفم کلی نکات مثبت داره در یک کلام:
5s
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۸ دی ۱۳۹۴
به نظر من از نظر زیبایی اپل حریف نداره از نظر کیفیت هم اره میتونم بگم سامسونگ از نظر شارژ واقعا گوشی خیلی خرابیه یعنی من دارمش a5 خیلی مسخره هستن به نظر من این نظر شخصی خودمه اما اپل که یکی از دوستان چند ساله داره واقعا عالیه هیچ مشکلی خیلی دوامه سرعت کیفیت همه چی عالیه
این مقایسه به قول دوستان ناشیانس اپل واقعا حریف نداره هم لوکس هم پر امکانات هم ساپورت عالی
این نظر شخصی منه موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ دی ۱۳۹۴
یه صفحه نمایش سامسونگ اپل رو می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اولا همه ميدونيم بزرگترين استفاده بيشتر افراد از مو بايل يا بازيه يا واتس اپ و.....موبايل هم صليقه اي من 5s دارم بقيه ايفون هاهم خوبن ولي من چون خوش دس تره از 5sاستفاده ميكنم از لحاظ كيفيت شارژ و....عاليع هست توسيعه من خريد 5sمشكي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اولا همه ميدونيم بزرگترين استفاده بيشتر افراد از مو بايل يا بازيه يا واتس اپ و.....موبايل هم صليقه اي من 5s دارم بقيه ايفون هاهم خوبن ولي من چون خوش دس تره از 5sاستفاده ميكنم از لحاظ كيفيت شارژ و....عاليع هست توسيعه من خريد 5sمشكي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
من آيفون فورو بزارن جولوم با گلكسي 6آيفونو بر ميدارم
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
اصن قيافه آيفون مي ارزه کل کارخونه سامسونگ رو
سامسونگ از پايين ترين مدلش تا بالا ترين مدلش قيافش يه جوره با کاراييش و منو ولي ايفون تکه خداييش من خودم 5s دارم
Iran (Islamic Republic of)
Matin
۱۶:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
سلام من خودم ايفون 5s دارم و قبلا هم گلكسي اس ٤ داشتم ايفون خييلي بهتره كيفيتش فوقولادس تا حالا هم ١سانيه هم گير نكرده و خسه كننده هم اينه سامسونگ نيست. و تمامه امكاناته سامسوگ رو مي خوره.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۶:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
س من میخوام گوشی بگیرم بااین نظرهای شماگیج شدم موندم بین اپل ایفون5یاگلکسی اس5بگیرم راهنمایی کنیدلطفا
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۴:۵۴ ۱۷ تير ۱۳۹۴
گلگسی اس5 هیچ وقت قدیمی نمی شه اون بهترین گوشی دنیا هستش حرف نداره الان که سامسونگ گلگسی اس6 راساخته واپل سیکس پلاس هنوز من تو اخبتر دیجی کال دیدم امسال بهترین گوشی دنیا گلگسی های سری اس هستند پس بزن به افتخار سامسونگ دست قشنگرو
Iran (Islamic Republic of)
Mehran
۲۱:۳۷ ۱۶ تير ۱۳۹۴
سلام دوستان من يك كوشي فروش در علاعدين دارم كه همه كوشي ها رو كه مياد تو بازار رو اولين نَفَر برسي مي كنم سوني تو ضد أب بودنش داره ادعا مي كنه كه كوشي ضد أب است و سامسونك كه من خودم هر سه كوشي مانند أيفون كه بتركون است سامسونغ همش تقلب كرده إز ايفون من مي كم أيفون اس٥ بهتر إز همه ايناس
Iran (Islamic Republic of)
Nima Badchance
۱۶:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
فقط اپل
پول میدیم گوشی با سرعت .. با کیفیت .. اپ هاش بدون کرش باشن ... امن باشه
سامسونگ کدوم از این هارو داره
جیمیل از راه فیشینگ که هک میشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سامسونگ به گرد اپل هو نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سامسونگ از اپل بهاره تو آپارات تست کردم سامسونگ 2 دقىقه مرتد اپل10سانىه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سامسونگ از اپل بهاره تو آپارات تست کردم سامسونگ 2 دقىقه مرتد اپل10سانىه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
سلام خدمت همه حالا که سامسونگ نقاط قوت وضعفشو از رو گوشی های دیگه تقلید میکنه خوب با یه گوشی سامسونگ هن سونی خریدی هن اپل هم اچتیسی و...این از این بعدشم مگه از صاحب اپل نپرسیدن چرا کیفیت دوربین گوشی شما به سامسونگ نمیرسه چون کم نیاره گفت من دارم تلفن همراه میسازم نه گوشی پس اپلی ها برین کنار سامسونگ از دوربین خیلی بهتره خداییش
Iran (Islamic Republic of)
Ghazaleh
۰۳:۵۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
ايفون از همشون بهتره اونم 5s
United States of America
Arian
۱۹:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
به نظرمن هردو گوشي خوب هستن و سليقه اي. ميخوام بگم كه با اين موضوع موافقم كه در بعضي چيزا سامسونگ از اپل تقلب ميكنه. اگر ميگين نه امتحان كنين.در سال٢٠١٣ اپل به عنوان اولين اسمارت فون از حسگر تاچ ايدي استفاده كردو دقيقا همون كارو سامسونگ در سال ٢٠١٤ كرد. ضربان قلب وسيري. كار با سامسونگ در ايران راحت تره.ضد آب بودن سامسونگ براي تو چهار متري شنا كردن نيس براي قطره هاي بارونه. ولي به نظر من هردو گوشي خوبن
Iran (Islamic Republic of)
دهقاني
۱۴:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
نوكيا از همه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
هغل
۱۴:۲۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
به نظرمن nokia ازهمه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۵۶ ۰۵ دی ۱۳۹۳
من که اس 5 دارم خیلی راضیم خوب هر کی یه سلیقه ای داره من سامسونگ رو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
مهما
۱۵:۵۷ ۰۲ دی ۱۳۹۳
من با هرسه کار کردم و (زد2 و اس5 و 5اس) والان زد 2 دارم و سامسونگ هم دارم ولی باید بگم اس با اون بدنه شبیه چسب زخم و تقلید از برند های دیگر به جایی نمیرسه و هم چنین روی کاغذ بهتر است.قانون اصلی شرکت اپل این است که همه چیز در حد لازم نه کم ونه بیش.اما اس 5 کلا تقلید شده از برند های دیگه است
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۱:۴۱ ۰۲ دی ۱۳۹۳
برای اون دوستی که میگن سامسونگ دست افغانی هاس باید بگم الان اتفاقا هر کی از پشت کوهم بیاد اپل میگیره اتفاقا افغانیا اپل های قلابی هم دستشونه... سامسونگ واقعا بی نظیره اپل با ساخت 6 نشون داد داره از سامسونگ تقلید میکنه چون همیشه ادعاش سایز خوب بود که اینم پوچ شد...
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
من میخوام گوشی بخرم چی بخرم ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۱۲:۵۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
خدایی من قبول دارم ایفون 6 بهتر از گلکسی 5 هست .ولی خودتون دارید میگین ایفون 6 خوب اگه گلکسی 6 بیاد حتما از ایفون 6 بهتر میشه.من ترفدار سامسونگ هستم خودمم تبلتش رو دارم .ولی قبول ندارم سامسونگ از شرکت های دیگه تقلید می کنه مگه وقتی ایفون 5 اومد ضد اب بود ولی
گلکسی 5 ضد اب شد پس از رو ایفون تقلید نکرده .تازه سامسونگ کلا کارایی های بیشتری داره مثلا اپل فقط موبایل و ایپد و لپتاب داره ولی سامسونگ علاوه بر همه ی اینها وسایل آشپز خونه و تلویزیون و بلند گو و...
هم داره حتی سامسونگ ساعتی ساخته که می تونه جای موبایل شما باشه !
بعد از اینکه متن منو خوندین عادلانه نظر بدید.
Iran (Islamic Republic of)
سو رنا
۰۱:۲۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
سلام
من چند وقتی میخوام گوشی بخرم بین این دو تا موندم
مشکل پولی ام ندارم.
یه سوال
ایا شما بلوتوث ،او تی جی،ضد اب بودن،ان اف سی،دی ال ان آ،باتری قابل تعویضتعویض ، فیلم برداری فرکا،حسگر ضربان قلب....
رو ترجیه میدین یا سرعت و کلاس و با ارزش بودن اپلرو
واقعا خودم موندم
کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۰:۱۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
خوب معلومه اپل بهتره سامسونگ دست افغانيا هم هست
Iran (Islamic Republic of)
mahsaa
۱۷:۰۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
واااااای توروخداااا قطعی بگینن اپل یا سامسونگ گیجج شدمممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
نمیدونم بنظرمن اپل خیییلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
نمیدونم بنظرمن اپل خیییلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۰:۳۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
سلام من ايپد و مك بوك دارم ولي گوشيم سوني اكسپرياست كه تازه خراب شده ميخوام گوشي اپل بخرم 5s بخرم يا6 ؟
Iran (Islamic Republic of)
Fay
۲۲:۰۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
هيچي اپل نميشه سامسونگ بأيد بره جلوش بوق بزنه بعد بيشتر برنامه هاي سامسونگ از اپل تقليد شده لطفا اپلو زيره سؤال نبريد و نميتونيد هم ببريد من الان خودم لبتاب اپل مك air با iPhone 6,iPhone 5s,iPhone 4s,iPad,iPod واقعا محشر هستند اگه بد بود كسي نميخر يد!!!
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۶:۱۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
من آیفون 5 داشتم با اس 4،اس 4 سامسونگ بهتر بود و زیبا تر خودتون قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
اپل فقط پول مارکشه می گیره ولی به درد هیچی نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
هیچی که نه
ولی پوله مارکشو میگیره نامرد
Netherlands
عرفان
۱۶:۵۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
Just Samsung.من هم آیفون داشتم هم سامسونگ،باور کنید از همه لحاظ سامسونگ بالاتره به خدا راست میگم
Iran (Islamic Republic of)
نجیب
۱۲:۵۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
سلام دوستان من اپل داشتم و هنوزم عاشق اپل هستم ولی اپل زیاد محدودیت داشت.چون کاراییاش ب دردم نمیخوره گلکسی اس 5 خریدم ما نباید تعصبی برخورد کنیم اپل عالیه منتها تو ایران چون کاربرد نداره خوب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
من خودم s5سامسونگ دارم. ولی اپل رو ترجیح می دم.
Canada
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
فقط s5سامسونگ بهترین گوشی با امکاناته بی پایان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۴:۲۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
خواهش ميكنم اصلا بحث نكنيد. آپل معلومه اصلا قابل مقايسه با سامسونگ نيست چند روز كه استفاده كنيد ميدونيد. بحثي نداره. فقط آيفون آيفون. ولله آيفون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۴:۲۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
به نظره من آپل. يك پديده ي. اصلا قابل مقايسه نيست. باسامسونگ تا استفاده نكنين نميدونين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
آپل نه اپل
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۰۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
شمایی که از اس فایو سامسونگ استفاده نکردین چرا چرت میگین؟؟؟؟من پسر عموم ایفون پنج داره ولی در حسرته گوشی منه و همیشه هم سامسونگ سرتره هر جای دنیا هم بری سامسونگ بهترین وسایل برقی را میزنه ملتفتیت؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
من بنظرم گلکسی s5بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناهيد
۱۹:۲۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
لطفا نيايد نقش بازى نكنيد كه آيفون داشتم سامسونگ و سونى داشتم من همه رو دااااااااشتم و به شما مييييييگم همه بهتر از اپلن يا برابرن
مسخره
جهان ميدونه اپل بهتره منتظره نظر شماست
ممنون از سايتتون
Iran (Islamic Republic of)
وبگرد
۱۶:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اینجا از نظر قیمت هم در نظر میگرن خب بله با اون قیمت بایدم بهتر باشه ولی بازم نتو ایران
نمیرزه
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۹:۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سامسونگ قابل مقايسه با اپل نيست
واقعا حسادتو ميشه تو كلمات سامسونگيا ديد
چه حرصى ميخورن يكى اپل داره هههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سامسونگ فقط تو يخچال و لوازم خانگى
تو گوشى فقط اپل ،ايناييم كه دستشون به اپل نميرسه بايد بگن پيف پيف بو ميده،يا فلانى ميخواد خاص باشه تو هم اگه پولت ميرسيد ميخواستى خاااااااص باشى معلومه كه اپل خاااااااااااااصه
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۲:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
آیفون خوش دسته. .....با کلاسه. ...من 5sدارم و خیلی راضیم. ..هر کیم خواست آیفون بخره سفیدشو بگیره. ..خیلی نازه
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۲:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
دمش گرم سامسونگ من S5 دارم واقعا گوشیه و گوشی LG هم خیلی عالیه G2 و G3
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۲۱:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
من خودم سامسونگ دارم خیلی هم ازش راضی هستم واقعا ازسیب گاز زده خیلی بهتره اونایی که میگن سامسونگ تقلید کاره باید برن بمیرن چون سامسونگ به رفاه کاربران فکر میکنه نه تقلید کردن
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۰:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
مهرداد داداش اپل بهتره یا اگه اندروید دوست داری z2 از همش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
mehrdad
۰۹:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
سلام به همه دوستان، من میخوام امروز تصمیممو بگیرم یکی میگه z2 یکی میگه s5 میشه کمکم کنید لطفا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Nazanin
۲۲:۴۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
اولا سامسونگ اصلا در حده ايفون نيست بعدم ايفون به درده هر كسي نميخوره خيلياا نميتونن باش كنار بيان ميگن برا ايران خوب نيس اتفاقااا خيلي هم خوبه بايد بلد باشي باهاش كار كني،بعدم كمپاني سامسونگ حتي اسم گوشي هاش رو از ايفون تقليد كرده اسم ها رو بر عكس كرده،سامسونگ در ب
رابر ايفون شبيه اسباب بازي ميمونه❌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام من ايفون دارم دوست داشتم گلكسي رو هم تجر به كنم بااين نظر ها سر دوراهي موندم اخه تمام اطرافيان من طرفدار ايفونن و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
ولا فقط آيفون و بس بريد دستتون بگيرييد بعدش نظر بدين قهرمان اپل 5s
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
اپل بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
من مي خواهم امروز برم بخرم لطفا بگين سامسونگ يا اپل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
اپل بهتره
Iran (Islamic Republic of)
آمنه
۱۵:۲۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
اون که راحت تو جیب جا می شه جی ال ایکسه نه اپل!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۸:۰۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
معلومه که اپل بهتره:
اپل کیفیت بدنه و ساخت عالی داره و راحت در دست و جیب جا میشه
با اینکه از الومینیوم ساخته شده ولی از اس 5 سبکتره
سیستم عامل فوق العاده و نرم و سریعی داره که اندروید رو میخوره
سرعت تاچ عالی داره
کیفیت دوربینش خیلی از اون یکی بهتره و از همه مهمتر اینکه slow motion داره
لزتی که در کار با اپل هست توی هیچ گوشی ای نیست
سیری و تاچ ایدی داره که درمقایسه با تاچ ایدی سامسونگ واقعا بهتر و سریع تره
به لطف سیستم عامل عالی و پردازنده 64 بیتی سریع ترین گوشی جهانه
هنگ های گاه به گاه اندروید رو نداره و اصلا داغ نمیکنه
تمام کسانی که می گن گلکسی اس5 از ایفون 5اس بهتره
خواهش میکنم یک روز کامل با ایفون کار کنند و بعد نظر بدن
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۸:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام
گلکسی اس 5 فقط روی کاغز بهتره
وقتی شما با اپل کار میکنین حس فوقالعاد ای بهتون دست میده
ایفون با کیفیت بدنه عالی و بهترین و روون ترین سیستم عامل جهان با کیفیت صفحه فوق العاده و کیفیت عالی دوربین با پردازنده فوقالعاده که از همه گوشی ها بهتره و سنسور تاچ ایدی که از همه سریع تره و اینکه اصلا داغ و هنگ نمیکنه معلومه که از همه گوشی ها بهتره
Iran (Islamic Republic of)
سياوش
۰۰:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
آقا اصلاً گوشى كه آدم نتونه يكجور بذارتش كه صفحش معلوم باشه و نيفته به چه درد ميخوره؟من خودم شديدا طرف دار آيفونم چون مثل يك افسانه ميمونه. (والا با اين گلكسياشون)
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۵:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
اهای شماها که میگید سامسونگ بهتره اینو بدونید که سامسونگ اول از یخچال شروع کرده اما اّل از 50 سال ّیش کامپیوتر میساخته شماها میگین اپل بده یه نیم ساعت باهاش کار کنین میفهمین چه اشتباهی میکنین من از 3g شروع کردم تا الان که 5s دارم سیکسشم بیاد میگیرم نظرم اینه که هیچی روی اپل نیومده و نخواهد امد
United States of America
hadi
۱۳:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
من s5 دارم ایفونم استفاده کردم هردوشون عالیه ولی ایفون محدود تره از s5
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۰۰:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
من خودم 5sدارم وازاين برند رازى هستم چون خودم قبلاً گلگسى٤داشتم بسيارگوشى بيخودى بود چون فقط جديد بود وصفحه بزرگى نسبت ب اپل داشت خريدارى كردم ولى واقعاً اپل يچيزه ديگست وسامسونگ واقعاً ازخودش هيچ ابتكارى نداره بعداز هرتجهيزاتى ك اپل ميزاره اون تازه يادش ميوفته بايد انجام بده مثل حسگرانگشت واقعاً برند سامسونگ ازنظر اختراع واقعاً عقبه من خودم مهندس itهستم وازنظر كامپيوترى اصلاً سامسونگ روقبول ندارم نوكيا خيلى بهتراز سامسونگ هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۳
راستش من خوئم اس5 دارم ولی نمیدونم چرا خیلی هنگ میکنه ولی برادرم ایفون داره اصلا هنگ نمیکنه من فکر کنم ایفون بهتر باشه ممنونم که نظرمو خوندید
Iran (Islamic Republic of)
KASRA
۱۷:۰۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
به نظر من همه ی سازنده های این دو گوشی واقعا زحمت کشیدن ولی خرید موبایل سلیقه ای است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
ای طرفداران اپل نگران نباشید بزودی iphone6 می یادو سامسونگ واپل به فاصله ی خیلی زیادی از سامسونگ عقب افتاده جلو میزند من این را مطمعنم.
Iran (Islamic Republic of)
پانته ا
۱۴:۵۴ ۲۱ تير ۱۳۹۳
مقایسه اپل یا سامسونگ مثله بنز با پیکان...تمام امریکایی که بدون استثنا اپل دارن پول بابت هرکول اندازه مزخرف..وپلاستیک افتابه نمیدن فقط اسم اپل می ارزه انسونگو
Iran (Islamic Republic of)
Farzan
۱۳:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
مي دونين من اول iphone داشتم بعد ديدم كار باش تو ايران سخته به علاوه راحت به كامپيوتر وصل نمى شه وبايد apple id بسازي و خلاصه دنگ و فنگ زياد داره اين شد كه galaxy s5 گرفتم و الان راضيم به نظرم اپل كلا تو ايران زياد جواب نميده
Iran (Islamic Republic of)
sadeghramadan
۱۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۳
گوشی فقط سامسونگ تمام.......
Iran (Islamic Republic of)
sadeghramadan
۰۹:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۳
تا هممون زنده ایم سرور گوشی های هوشمند جهان سامسونگه..........اپل یه قوطی کبریت بیشتر نیست!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۱:۰۵ ۱۹ تير ۱۳۹۳
من s5دارم ولی میگم بهتر از اپل و کارایی بهتری داره...
United States of America
نگین
۲۰:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۳
من کدومو بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمک
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۸:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
نگین بالاخره چی خریدی
منم نمی دونم چی بخرم
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۶:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۳
من هر دو تاشو داشتم و به نظر من اپل خیلی بهتر بود و گلگسی s5 در برابرش سوسکه
Iran (Islamic Republic of)
ali jv
۱۴:۱۱ ۱۵ تير ۱۳۹۳
سلام من ميخواستم اول آيپد اير بگيرم ولي نظرم عوض شد و الان ميخوام موبايل بگيرم ، بين آيفون 5s و اس 5 عين همه ي شما موندم , واقعا نميدونم ،لطفا کمک کنيد ،شايدم قيدشو زدم همون آيپد اير 128 gb خريدم
Iran (Islamic Republic of)
rojin
۲۱:۱۰ ۱۲ تير ۱۳۹۳
من آخر نفهمیدم کدوم بهتره یکی میگه اپل یکی میگه سامسونگ ولی فکر کنم ایفون6 بهتر از ایفون 5 و galaxy5 بهتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
Kamyar
۲۱:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
من ايفون 5s دارم بنظر شما گلكسس s5بهتر بفروشم يا همان ايفون داشته باشم نظر دهيد ?
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام دوستان " خاهشا درمورد این دوتا شرکت نظری ندیدم خیلی بهتر هست چون سامسونگ یک خصوصیتهایی داره که ایفون نداره و ایفون هم یک تعداد خصوصیت داره که سامسونگ نداره . ولی خداوکیلی از نظر من یه لپ تاپ ارزون قیمت از همه این گوشیا ارزش و کیفیت و قدرتش بالاتره از همه لحاظ چون این نرم افزارهای گوشیها با خودت کامپیوتر و ویندوز نوشته میشه و اگر گوشی بیاد که بشه روش ویندوز نصب کرد و مثل کامپیوتر قابل استفاده باشه من اینو به همه گوشیهای جهان ترجیح میدم .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۳:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
واقعا اپل در حد شارژر سامسونگم نیست من کارواش دارم تمام کارگرام نفری یه 5s دارن.
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس
۲۳:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
حالا که کارایی های همه گوشی هارو سامسونگ تویه گوشی جم کرده پس سامسونگ بهتره
Iran (Islamic Republic of)
navid
۰۰:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
برید به سامسونگتون بگید هر وقت ایده ی خودش رو تو گوشیش اجرا کرد بیاد حرف بزنه. وقتی اپل تو ایفون 4 اس siri گذاشت سامسونگ s voice رو گذاشت که بسیار ناکارامد بود. وقتی اپل در ایفون 5 اس touch id یا همون باز کردن قفل با لمس رو گذاشت سامسونگ هم همینو در گلگسی اس 5 گذاشت. به علاوه صحنه اهسته ی دوربین رو هم از ایفون تقلب کرده. و حتی از شرکت hTc هم تقلب کرده. شرکت hTc در گوشی جدیدش تکنولوژی ای را گذاشته است که در صورت اینکه باتری به حد فقر رسید تمام برنامه ها به صورت خود کار متوقف میشوند و تصویر نیز سیا سفید میشود. سامسونگ در اس 5 این را هم تقلب کرده است. در ضمن ایفون بالا ترین حد پیکسل است و بالا تر از اون توسط چشم انسان درک و ادراک نمیشه. شیشه سامسونگ خیلی ضعیفه ولی ایفون نمیشکنه. فیلمش هست.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
حالا باز هم خوبه که سامسونگ از شرکتهای دیگه تقلید میکنه . چون دیگه راحت میشیم و توی سامسونگ هم کارایی ایفون رو داریم و هم سونی و هم غیره رو -D
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۲۱:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام بر همه ی نظردهنده ها من هم اپل دارم و هم سامسونگ ولی پس از این همه نظر می گویم که آیفون 5s بهتر است ولی این ساختن اپل آیدی اش مشکله ! البته سامسونگ هم خوب است در اصل نظر من این است که جوفت آن ها با هم برابر هستند
Iran (Islamic Republic of)
farshad
۲۱:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
برندی که هنوز cpu و icei شو داره یکی دیگه میزنه میاید با s5 مقایسه میکنید که همه ی قطعش تولید خودشه
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۱۶:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام بر همه ی عزیزان
با توجه به این مقایسه ای که شده به نظرم s5 بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
REZA
۱۹:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سامسونگ خیلی بهتر از ایفونه.
شما ندیده نظر میدید؟
اگه سامسونگ ای او اس بزنه سرور تمام گوشیها میشه.
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۱:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
نگران نباش می زنه
سامسونگ که جز تقلید کار دیگه ای بلد نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
cheapset A7 مگه نبود؟که اول apple تولید کرد و یه هفته نگذشت که سامسونگ اعلام کرد به تولید رسونده...الان خودم هم 5s و همs5 دارم ولی با این که دوربین اپل 8 ولی از دوربین سامسونگ خیلی واضح تر میگیره خداییش...حالا اگه باور نمی کنید امتحان کنید
Iran (Islamic Republic of)
فقط سامسونگ
۱۴:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خدمت همه
عزيزان من سامسونگ گلگسي اس 5 100% از اپل آيفون 5اس بهتره ميدونم ميگيد چرا چون كه با رم 2 و دوربين 16 و زد آب بودن و كيفيت صفحه به علت داشتن پيكسل هاي زياد و ...
كه همه چيش با اپل برابره و اگر برابر هم نباشه 100% بدون شك گلگسي اس 5 بهتره
و اينو هم بگم كه چون اس 5 از ايفون 6 زود تر اومده 100% ايفون 6 بهتر خواهر بود چون ضعف و قوت گلگسي را شناسايي و در ايفون خود ترميمم ميكند
پس اگر اين دو غول تلفن همراه را براي خريد در نظر داريد پس بدون شك اس 5 در اولويت باشد
با تشكر از همه ي شما
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۰۱:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما ها كه گوشي اپل رو نقض ميكنيد وخيلي استادانا برخورد ميكنيد شما همون بهتره بريد دنيال گوشي سامسونگ و سوني و .... كه فقط بلدن عدد بگن n+١ هسته و n+ 1 رم . تو اب شنا ميكنه صبحم ميره بربري ميخره من راجب برند اپل سكوت ميكنم چون واقعا اپل به دنيا چه تو زمينه لب تاب و گوشي ثابت كرده تك بودنشو
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۷:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عشق است اپل
Iran (Islamic Republic of)
shayan
۱۹:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
آقا فقط گلکسیs5-اپل باید بره جلو بوق بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۰:۲۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
سلام. فقط و فقط سامسونگ .چون هم ارزونه هم امکاناتش تقریبا برابر اپل است
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۰۰:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
از نظر من فقط سامسونگ . این گوشیه اکسپریا چه آشغالیه تعریف میکنید برید گوشیه سونی رو تو رده بندی ببینید من که یک قرون هم واسه سونی اکسپریاz2نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
lpln
۱۶:۰۴ ۲۴ تير ۱۳۹۴
غلط کردی
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
سامسونگ خیلی بهتر از اپل هستش و سونیz2 هم خیلی بهتر از سامسونگ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
فففففففففقققققققققطططططططططط XPERIA Z2
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۹:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
واقعا خجالت نمیکشید که یه گوشی زیبا و بهترین گوشی جهان یعنی آیفون رو با این ... خالی مقایسه میکنید!!! من خودم سونی دارم ولی این مقایسه خیلی ناشیانه بود لطفا این طور مقایسه نکنید که نوعی توهین به برند اپل هست و به اپل افت داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
اینو باش این همه پیشرفتو ندیده میگه نوکیا
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۱۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
گوشی وتبلت فقط سامسونگ .ایفون چی داره با اون منوی چرتش که سامسونگ نداره بدنهی سامسونگ پلاستیکیش خوبه مال ایفونو چهارماه استفاده میکنی مثل این که از اشغال پیداش کردی باتشکراز باشگاه خبرنگاران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
واقعا من موندم که کسی می تونه با ios کار کنه و بازهم حرف از android بزنه ؟در ضمن لطفا اپل رو واقعا با یه رقیب واقعی مقایسه کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
قبول دارم که گوشی های اپل از لحاظ کیفیت واقعا عالی هستند اما به نظر من مهمترین دلیل برای تحریم اپل اینه که ولید بن طلال بن عبدالعزیز شاهزاده میلیاردر و افسانه ای سعودی که بسیار ضد ایرانی هم هست سهامدار اپل است وقسمتی از سود چندین میلیارددلاری اپل درسال که طبیعتا بخشی( هرچند کوچک) بدلیل فروش در ایران است به جیب این میرود.(باور ندارید در اینترنت سرچ کنید)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۹ ۲۴ تير ۱۳۹۴
اقا احسان درست صحبت کن در باره اپل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
واقعا این سواله که میپرسید ؟؟؟ بین اینا صد در صد ایفون 5 ولی توی اندروید فقط فقط اکســــــــــــــــــــپریا زد 2
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
هیچکدام بلکه ویندوزفون نوکیا 1020 با دوربین 41مگاپیکسل محشره باسیستم غیرقابل نفوذ وغیرقابل هک شدن
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۲:۰۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
نوکیا لومیا فقت به خاطر دوربینش بوده ولی فققققتتتت سامسونگ
آخرین اخبار