تبلت11 اینچی Pavilion x360 مي تواند به كيبورد هم متصل شده و همانند يك لپ تاپ عمل كند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این دستگاه می‌تواند تا زاویه 360 درجه بچرخد، Stand Mode برای حالتی است که کیبورد دستگاه به زیر آن تا شده و Tent Mode برای حالتی است که دستگاه به طور وارونه قرار گرفته است. وقتی کیبورد را جدا می‌کنید مي توانيد از دستگاه در حالت تبلت استفاده کنید، کیبورد این دستگاه هیبریدی غیرفعال می‌گردد.

قيمت مناسب محصول جديد اچ پي:
در حالی که اکثر دستگاه‌های تبدیل‌شدنی ویندوزی قیمت‌های بسیار بالایی دارند، قیمت x360 از 400 دلار آغاز می‌گردد. البته قیمت پایین‌تر به معنای مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر است. x360 مجهز به یک پردازنده Bay Trail اینتل از سری پنتیوم اینتل، 500 گیگابایت حافظه نوع دیسک سخت (خبری از SSD نیست) و یک نمایشگر با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است.
البته  خوشبحتانه نمایشگر دستگاه از نوع IPS است تا زاویه دید مناسبی داشته باشد.همچنین اچ‌پی تکنولوژی صوتی بیتس را در این محصول خود نیز گنجانده است.
 از دیگر مزایای این تبلت/نت‌بوک تبدیل شدنی می‌توان به سه در گاه USB و یک پورت کامل HDMI اشاره كرد که می‌تواند نظر مشتریان را جلب كند.
در مورد عمر باتری دستگاه هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده، اما یکی از مسئولان اچ‌پی اعلام نموده که باتری 2 سلولی این دستگاه می‌تواند تا بیش از 4 ساعت دوام بیاورد. مشخصا چهار ساعت برای یک دستگاه قابل حمل 1.36 کیلوگرمی چندان رضایت‌بخش نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار