شرکت‌های‌ تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، سرمایه‌گذاری اعتلا البرز و کی‌بی‌سی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شدند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امروز 6 اسفند ماه،شرکت‌ تولیدات پتروشیمی قائد بصیر که در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد به عنوان هشتاد و نهمین نماد معاملاتی فرابورس در بازار اول درج شد.
 
از دو شرکت دیگر هم که در بازار دوم درج شده‌اند؛ کی‌بی‌سی به‌عنوان نودمین نماد معاملاتی فرابورس در گروه مواد و محصولات دارویی قرار گرفته و سرمایه‌گذاری اعتلا البرز هم که نود و یکمین نماد معاملاتی فرابورس است در گروه واسطه‌گری‌های مالی و پولی فعالیت می‌کند.
 
همچنین در جریان داد و ستدهای بازار امروز فرابورس 447 میلیون سهم به ارزش 1876.9 میلیارد ریال در 21 هزار و 409 دفعه معامله شد و آیفکس با افت 0.7 درصد بر روی 750.18 واحد ثابت شد.
 
بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس به تغییر مالکیت 304.2 میلیون سهم پتروشیمی زاگرس به ارزش 1176 میلیارد ریال اختصاص داشت و در جریان معاملات توافقی بازار پایه نیز شاهد جابه جایی 24 میلیون سهم به ارزش 45.15 میلیارد ریال بودیم.
 
در بازار ابزارهای نوین مالی هر برگ 5 میلیون ریالی امتیاز تسهیلات مسکن به قیمت 583 تا 624 هزار ریال معامله شد و در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 50 هزار برگه گواهی سپرده انصار تعلق داشت. معامله 276 هزار و 835 واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش 2.56 میلیارد ریال نیز بیشترین حجم و ارزش داد و ستد بازار ETF بود.
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، بورس ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار