در هفته دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهار تیم در 2 دیدار به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی با برگزاری 2 دیدار جذاب میان چهار تیم برگزار می‌شود.
 
**بورسیا دورتموند- زنیت سن پترزبورگ

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امشب نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا به مصاف زنیت خواهد رفت، دیداری که می‌تواند برای دورتموندی‌هایی که هم‌اکنون در شرایط مطلوبی قرار ندارند و باخت سنگینی را در خارج خانه مقابل هامبورگ متحمل شده است، هم‌اکنون با "بایرن مونیخ" صدرنشین بوندسلیگا فاصله‌ای نجومی دارد، بسیار مهم باشد.
 
دورتموندی‌ها که در مرحله گروهی به سختی صعود کردند و با قرار گرفتن در برابر تیم‌هایی مانند آرسنال و ناپولی عنوان گروه مرگ این رقابت را به خود اختصاص دادند، سعی دارند حداکثر استفاده را از لواندوفسکی که تنها این فصل با آن‌ها خواهد بود، کنند و با یک پیروزی ارزشمند مقابل زنیت در خانه روس‌ها روحیه اعتماد به نفس را به خود بازگرداند تا بتوانند با تلاش بیشتری در بوندسلیگا اختلافشان را با باواری‌ها کم کنند.
 
در سمت دیگر تیم زنیت سن پترزبورگ قرار دارد، که در این فصل عملکرد مطلوبی را از خود نشان داده است و هم‌اکنون در تعقیب تیم صدرنشین لیگ روسیه لوکوموتیو مسکو است.
 
روس‌ها که این روزها در میزبانی ید طولایی پیدا کرده‌اند و در المپیک زمستانی سوچی در کشورشان توانستند به عنوان نخست دست یابند سعی دارند با تمام قوا در خانه مقابل نایب قهرمان پیروز شوند.
 
زنیتی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر تیم‌های اتلتیکو مادرید،‌ پورتو و آستریا وین به میدان رفتند و در نهایت موفق شدند به همراه تیم دوم مادرید به مرحله بعدی صعود کنند.
 
**منچستر یونایتد- المپیاکو 

در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم بحران‌زده منچستر یونایتد که این فصل پس از بازنشستگی فرگوسن و جایگزینی مویس بدترین فصل خود را طی 26 سال گذشته سپری می‌کند میهمان المپیاکو یونان است.
 
سرخ‌پوشان شهر منچستر در دیدارهای این هفته خود پس از به جا گذاشتن رکورد پرداخت دستمزد بازیکن به واسطه تمدید قرارداد رونی مقابل هال‌سیتی خوب ظاهر شدند و با 2 گل هال‌سیتی را از میان برداشتند.
 
دیداری که در آن "مروان فلینی" خرید تابستانی و محبوب مویس از تیم سابقش اورتون که این روزها مورد انتقاد زیادی قرار دارد خوش درخشید و تحسین مهاجم این تیم یعنی وین رونی را برانگیخت.
 
در سوی دیگر تیم المپیاکو یونان که رکوردهای خوبی را به جای گذاشته است این فصل "میتروگلو" گلزن حرفه‌ای خود را به خاطر فروش به فولام در اختیار ندارد، هرچند، چند بازیکن جدید گرفته است، اما باید دید بازیکنان جدید می‌توانند جای خالی میتروگلو را پر کنند.
 
المپیاکویی‌ها هم‌اکنون با 74 امتیاز در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار دارند در تلاش هستند در خانه بتوانند از نقاط ضعف یونایتدی‌ها در ضعیف‌ترین مقطع خود نهایت استفاده را ببرند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار