"ابراهیم شفیعی" گفت: جوانان مستعد و علاقه‌مند، دوبله را شغل دوم خود بدانند و دربهای این حرفه به روی کسی بسته نیست.

"ابراهیم شفیعی" بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "خنده بازار" که دیگر ساخته نشده و روی آنتن نمی‌رود و هنوز پیشنهاد مناسبی برای ایفای نقش در اثری قابل توجه را نداشته‌ام.
 
این دوبلور سیما در خصوص حضور جوانان به دوبله و بحث بسته بودن درب‌های ورود به آن، اظهار داشت: من بدون پارتی و با پر کردن فرم دوبله وارد این حرفه  شدم و به هیچ عنوان بسته بودن درب‌های این حرفه را قبول ندارم.
 
شفیعی تصریح کرد: دو بحث اساسی مطرح بوده که یکی ورود به دوبله و دیگری تحمل شرایط مالی است که باید جوانان به آن توجه کنند.
 
وی افزود: به فرض این که عده‌ای با پارتی وارد دوبله شوند ولی ماندگاری دیگر به معرفی شدن از سوی کسی برنمی‌گردد و در مرحله بعدی استعداد و داشتن صدایی مناسب، حرف اصلی رامی‌زند.
 
شفیعی ادامه داد: کار در دوبله تحمل و تمرین بسیاری را می‌طلبد و خیلی از همکاران من با شغل دیگری در دوبله هم فعالیت می‌کنند.
 
این هنرمند کشورمان با اشاره به عشق وعلاقه جوانان ابراز داشت: به جوانان با استعداد و علاقه‌مند توصیه می‌کنم در شاخه‌ای از هنر فعالیت کنند به این دلیل که فیلم‌های کمی به دلیل تحریم‌ها به دوبله می‌آید و فعالان این حرفه از امنیت شغلی برخوردار نیستند وکار برای همه وجود ندارد.
 
شفیعی خاطرنشان کرد: به هر صورت کسانی که حاضرند با هر شرایطی در دوبله فعالیت کنند باید به وضعیت مالی آن توجهی نداشته باشند و توصیه می کنم دوبله را شغل دوم خود بدانند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار