معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت کاملاً سرزده از بخش های مختلف این فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت کاملاً سرزده از بخش های مختلف این فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد.

در این دیدار سید نصرالله  سجادی از امکانات کلینیک دندانپزشکی که  به ملی پوشان تیم های مختلف ورزشی در صورت رخداد آسیب های دهان و دندان خدمات ارائه می کند، بازدید کرد.

او سپس به بخش توان بخشی رفت  و با امکانات درمانی و فیزیوتراپی این بخش که روزانه بین 70 تا 100مراجعه کننده دارد آشنا شد.

سجادی درادامه  ازکلینیک ارتوپدی فدراسیون پزشکی ورزشی دیدن کرد که در این بخش علاوه بر متخصصان، روانپزشکان و پزشکان عمومی هم به ورزشکاران ارائه خدمات می کنند.
در این کلینیک از متخصصین قلب هم برای معانیه به مسابقات المپیک و بازی های آسیایی استفاده می شود.

او سپس از کمیته های مختلف پزشکی ورزشی از جمله طرح و برنامه خدمات درمانی، روانشناسی، پشتیبانی امور استان ها، تغذیه،‌ آموزش و پژوهش،‌ روابط عمومی و امور بین الملل به صورت مجزا دیدن کرد و با خدمات افراد شاغل در این بخش ها آشنا شد.

در این بازدید حسینی دبیر فدراسیون از تشکیل کمیته روانشناسی در هیاتهای استانی خبر داد و اعلام کرد : اطلاعات کلیه مخاطبان فدراسیون به صورت آنلاین در شبکه سراسر کشور ذخیره شده و قابل دسترسی است.

همچنین در این دیدار نباتچیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی از چاپ اولین نشریه فدراسیون های ورزشی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آغاز فعالیت اولین پرتال جامع اطلاع رسانی پزشکی ورزشی کشور خبر داد.

 وی عنوان کرد: هیات های استانی در حوزه اطلاع رسانی فعالیت مداوم دارند و همچنین برای فعالیت های فدراسیونهای پزشکی ورزشی در حوزه رضایت مندی مشتری استاندارد ایزو گرفته شده است.

مرادی رییس کمیته آموزش و پزشکی دراین دیدار از برگزاری 80 دوره آموزش در کل کشور در طی سال 92 خبر داد که این دوره های آموزشی در زمینه ماساژ ورزشی، پزشکی تیم، فیزیوتراپی تیم و آموزش مهارتهای دوپینگ بوده است.

وی همچنین از برگزاری 80 دوره آموزشی در کل کشور در طی سال 92 خبر داد که این دوره آموزشی در زمینه ماساژ ورزشی ،پزشکی تیم ، فیزیوتراپی تیم و اموزش مهارتهای دوپینگ بوده است. مرادی در ادامه این گفت وگو  از برگزاری معاینات دوره ای پزشکی برای ورزشکاران رشته های مختلف خبر داد.دکتر سجادی همچنین از کلاس تئوری دوره آموزشی 50 ساعته ماساژ ورزشی که  هم اکنون در محل فدراسیون در حال برگزاری است، بازدید کرد.

سجادی در پایان از کتابخانه فدراسیون پزشکی ورزشی دیدار کرد .این واحد به کتایخانه دیجیتالی با بیش از 81 هزار عضو مجهز است، دراین کتابخانه 3 هزار کتاب فارسی و لاتین و 12 عنوان ژورنال جهت استفاده مخاطب قابل دسترسی است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار