وضعیت سینما را باید با توجه به وجود فیلم های سیاه نما از سال آینده ارزیابی کرد.

"محمدحسین لطیفی" کارگردان و مجری برنامه سینما اکران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت سال آینده سینمای ایران گفت:  سینما در سالی که گذشت وضعیت مطلوبی در زمینه فروش و ارتباط با مردم نداشت در واقع زمان اعلام رایگان بودن سینما، حضور بسیار مردم در سینماها نشان می دهد که اوضاع خوبی ندارد.

وی ادامه داد: امیدوارم این یک سال رد شود که از سال دیگر سینما را محاسبه کنیم زیرا هنوز فیلم های تولید شده از 2 سال قبل با موضوع سیاه نمایی وجود دارد و مردم نیز برای دیدن این نوع فیلم ها رغبتی ندارند.

لطیفی عنوان کرد: از امروز باید از سینما مواظبت کنیم تا 2 سال دیگر سینمای مطلوبی داشته باشیم تا زمانی که مردم مهربانه نگاه کنند و حرکت به سینما رفتن را آغاز کنند وضعیت خوشایندی خواهیم داشت اما اگر دوری کنند زنجیره میان تولید و مردم پاره خواهد شد و ما دیرتر به نتیجه خواهیم رسید.

وی با اشاره به چشم پوشی از نام فیلم سازان اظهار داشت: برای تماشای فیلم ها اسامی تا یک زمانی حائز اهیمت است اما در ادامه فیلم اهیمت پیدا می کند مردم به دنبال فیلم هستند و نباید پشت اسامی بزرگان پنهان شویم و با دنبال کردن فیلم ها به جوانان توجه کنیم.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.