دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک 2012 لندن گفت: حدود 18 ماه است که در هیچ میدانی کشتی نگرفتم اما هم‌اکنون برای رسیدن دوباره به روزهای اوج با همه انرژی تلاش می‌کنم.

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از المپیک لندن به طور مقطعی در چند اردوی تیم ملی حاضر شدم اما به دلیل مشکلاتی که داشتم نتوانستم تمرینات مستمری را دنبال کنم.
 
وی با اشاره به وضعیت فعلی خود تصریح کرد: به هر حال هم اکنون با توجه به پشت سر گذاشتن 4 مرحله اردوی آماده سازی زیر نظر مربیان تیم ملی از نظر جسمی به فرم ایده آل نزدیک شدم و ازآنجا که برای رسیدن به روزهای اوج تلاش می کنم با جدیت بیشتری نقاط ضعفی را که کادر فنی گوشزد  می‌کند را برطرف خواهم کرد.
 
دارنده مدال برنز جهان درباره تورنمنت مجارستان اظهار داشت: در هرصورت مسابقات بین المللی جایزه بزرگ مجارستان اولین میدانی است که بعد از المپیک در آن کشتی خواهم گرفت به همین دلیل حضور موفق در این مسابقات به لحاظ روحی کمکم می کند راحت خود را برای رقابتهای مهم پیش رو آماده سازم.
 
وی افزود: البته این مسابقات صرفاً یک محک جدی است و نمی تواند ملاک و معیار صددرصدی برای آمادگی کشتی گیران حاضر در آن باشد، به هرحال آمادگی من در حال حاضر در حد و اندازه یک تورنمت بین المللی است و با وضعیت کاملا مطلوب فاصله دارم.
 
قاسمی در پایان عنوان کرد: بعد از تورنمنت مجارستان مسابقات جام جهانی، قهرمانی آسیا، جهانی و بازی های آسیایی را پیش رو داریم و هدف اصلی من علاوه بر حضور پر قدرت در تمامی این مسابقات کسب مدال طلای رقابتهای جهانی 2014 ازبکستان است که امیدورام بتوانم به این موفقیت بزرگ برسم.
 
رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جایزه بزرگ مجارستان روزهای 10 و 11 اسفندماه جاری در شهر زومباتلی مجارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلا ، بازی ، لندن ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار