مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه12 از آماده باش اکیپ‌های زیباسازی در آستانه سال 93 خبر داد.

حمیدرضا کفایی محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اکیپ‌های زیباسازی منطقه 12 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 در آماده باش کامل‌اند.

این طرح از نخستین روز اسفند ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های اداره زیباسازی شهرداری منطقه12 با حضور در نواحی 6گانه اقدام به آماده سازی معابر اصلی، میادین و محلات 13گانه این منطقه در طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 خواهند کرد.

کفایی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رنگ‌آمیزی جداول و بزده‌های ترافیکی خیابان 17شهریور، خیابان ساداتی، ناطقی، خیابان مشکی، ابن سینا، خیابان صاحب جم، رنگ‌آمیزی کرکره‌های اصناف خیابان صاحب جم، مولوی، رنگ‌آمیزی نرده‌های مسیر اتوبوسهای تندرو خیابان مولوی و 17شهریور،‌ رنگ‌آمیزی جداول مولوی و خیام از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نقاشی دیواری هزار و 800مترمربع در معابر اصلی منطقه12 افتتاح تندیس ابن سینا و رجبعلی خیاط در آستانه سال 93، شستشوی نماها، میادین، کرکره‌های اصناف، سایه‌بانهای واحدهای تجاری، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس، شستشو و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری در سطح معابر اصلی منطقه12، شستشو، پاکسازی و ابهام، شعارنویسی شامل مواد پوشاننده حذف زوائد در معابر اصلی، تابلوهایی که نمای بدمنظر دارند و... از اقدامات دیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه12 در آستانه سال 93است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار