سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود و به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد جلسه امروزش در فدراسیون فوتبال گفت: حلسه اصلی ما برای تعیین برنامه های تیم ملی را در آینده برگزار می‌شود و امروز فقط یکسری کارهای روتین اداری داشتیم و مکاتبات خود را راجع به برنامه های سفر به برزیل انجام دادیم.
 
کی روش درباره جدایی سیموئز از کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: دلیل اصلی جدایی وی درخواستی بود که خودش به خاطر مسائل خانوادگی، شخصی و خصوصی‌اش مطرح کرده بود. من فکر می‌کنم با درنظر گرفتن سن و سال سیموئز وقتی وی اولویت اصلی‌اش را منافع خانواده‌اش قرار می‌دهد فکر باید به نظر وی اخترام بگذاریم و اجازه دهیم در کنار خانواده‌اش بماند.
 

 
وی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: ما در جلساتی که در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد اطلاعات بیشتری در این مورد به شما خواهیم داد.
 
کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید در تیم ملی ایران به فعالیت خود ادامه دهید گفت: تنها چیزی که اکنون حائز اهمیت است این است که راجع به برنامه های تیم ملی صحبت کنیم نه درباره برنامه های شخصی خودمان.
 
کی‌روش در خصوص اظهار نظر رایان گیگز درباره خودش که بیان کرده بود کی‌روش بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم منچستر یونایتد است گفت: من عاشق رایان گیگز هستم!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار