نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی لبنان گفته است : حزب الله چه در دولت سابق و چه در دولت جدید حزب مقاومت است. ‎

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "پانوراما الشرق الأوسط" ، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان شیخ "نبیل قاووق" گفت : بر دولت جدید لبنان واجب ملی است که از تمامی نیروهای لبنان خصوصا ارتش ، مردم و مقاومت حمایت نماید .

وی در سخنانی که در سالگرد شهادت رئیس هیئت ایرانی بازسازی لبنان حسن شاطری بیان می‌کرد گفت : اسرائیل منتظر است تا از سوی دولت جدید در لبنان بیانیه‌ای صادر شود ، در نتیجه ما نباید در مورد نیروها و عناصر لبنانی افراط کنیم . وی گفت : چه کسی امروز اسرائیل را از اینکه از بحران سوریه بهره‌برداری نکند باز می‌دارد ؟ چه کسی از لبنان دربرابر اقدامات تحریک‌امیز و تجاوزات اسرائیل حمایت می‌کند ؟ چه کسی از لبنان و ثروت نفتی آن از هر دشمن و دزد اسرائیلی حمایت می‌کند ؟ آیا این استراتژی گروه 14 مارس است یا مقاومت ؟

وی سپس بر عدم عقب نشینی و یا ضعف در دولت جدید لبنان در مقابله با خطر اسرائیل و گروه‌های تکفیری که تهدیدی برای ثبات کشور است تأکید کرد و گفت : حزب الله چه در دولت قبلی و چه در دولت جدید حزب مقاومت بوده است و تصمیمات و انتخاب‌های او مقاومت بوده است و هرگز این مسأله تغییر نخواهد کرد. وی گفت : مقاومت پایبند است که آزادی باقی سرزمین‌های اشغالی در مزارع شبعا ، تلال ، کفرشوبا نیز انجام پذیرد و مصمم است تا نیروی نظامی‌خود را برای مقابله با هردشمن اسرائیلی احتمالی تحکیم بخشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار