عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: رييس رسانه ملي با حضور در جمع مردم سلیمان به خوبي روشن کرد که برخی گفته‌ها مبنی بر اینکه مشكلات امنيتي باعث مي‌شود ديدارهايي رو در رو و بدون تشريفات صورت نگيرد، اشتباه است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملي در اقدامي قابل تقدير تنها و بدون محافظ و همراه در جمع مردم مسجد سلیمان حضور يافت و  با حضور در مسجد جامع این شهر با آنها گفتگو کرده است.

گفتنی است در این دیدار مردم با رئیس سازمان صدا و سیما درد و دل کرده و  مباحث خود را بي واسطه و رو در رو با وی در میان گذاشتند.

منصور حقیقت‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در همین راستا و با تاکید بر اهمیت حضور مسئولان کشور در بین مردم و استماع مشکلات و مسائل آن‌ها به  خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این اقدام رئیس رسانه ملی، اقدامی مثبت و سازنده است و اينكه گفته مي‌شد مشكلات امنيتي باعث مي‌شود چنين ديدارهايي رو در رو و بدون تشريفات صورت نگيرد با اقدام رييس رسانه ملي به خوبي روشن شد كه اشتباه است و مردم و مسوولين در نظام جمهوري اسلامي صميمي هستند.

وی افزود: امیدواریم همه مسئولان و مقامات اقدامات این چنینی را در اولویت قرار دهند و با حضور در بین مردم شهرهای مختلف، به پای حرف‌های مردم بشینند و مشکلاتشان را بشنوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار