نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما، تولید و پخش برنامه های فاخر و شایسته فرهنگ اقوام ایرانیان را خواستار شد.

در نامه سیدسعید زمانیان به عزت اله ضرغامی آمده است: پخش سریال تاریخی سرزمین کهن از شبکه 3 موجب ناراحتی جمع کثیری از قوم سلحشور و حماسه آفرین بختیاری شد و احساسات این عزیزان را جریحه دار کرد.
در ادامه این نامه آمده است: بدینوسیله تقاضامندم با عذرخواهی دست اندرکاران و عوامل اجرایی این برنامه از قوم شریف و ولایتمدار بختیاری، در راستای شفاف سازی و برنامه ریزی بهتر برای پخش این مجموعه ها اهتمام ویژه ایی مبذول شود.
در ادامه نامه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس آمده است: تاریخ این مرز و بوم، از جانفشانی های غیور مردان بختیاری به ویژه عرصه های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شرسار است و این قوم نیز پایداری خود را در دفاع از آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) به اثبات رسانده اند.
در پایان این نامه خطاب به ضرغامی آمده است: اینجانب از نکته سنجی و تذکر جنابعالی کمال تقدیر و تشکر خود را ابراز کرده و توفیق شما در به تصویر کشیدن بهتر تاریخ و تمدن ایران اسلامی و کارزار مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن از خداوندخواستارم./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.