سخنگوی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: جریان وابسته به فتنه در صدد است با حضور در جلسات دفاع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان بسیجی و حزب اللهی انتقام جدی از نظام و انقلاب بگیرد که باید مسئولان آموزش عالی کشور جلوی این افراطی گری‌ها را بگیرند.

سخنگوی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، گفت: متاسفانه علی‌رغم هشدارها و تذکرات جدی به مسئولان آموزش عالی کشور در خصوص پرهیز از سیاسی کاری، این روند سرعت و قدرتی تعجب برانگیز در حال گسترش است که به نظر می‌رسد با برنامه‌ریزی و هدفی خاص صورت می‌گیرد.

مجدیه ادامه داد: البته اگر پازل‌های سیاسی را در کنار هم قرار دهیم به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که نقطه آمال این تغییرات انتخابات آینده مجلس خواهد بود که در این راستا برای چندمین بار مسئولان آموزش عالی کشور را به یک مناظره دعوت می‌کنیم.

وی همچنین خطاب به مسئولان آموزش عالی کشور گفت: در گذشته نزدیک در خصوص اخراج و منع تدریس اساتید مذهبی مطالبی را به اطلاعتان رساندیم، جریان وابسته به فتنه در صدد است بصورت اساتید داور و یا مشاور با حضور در جلسات دفاع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان بسیجی و حزب اللهی انتقام جدی از نظام و انقلاب بگیرد که باید مسئولان آموزش عالی کشور جلوی این افراطی گری‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار