رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 30 درصد تولیدات قالی در داخل کشور به فروش می رسد، گفت: با توجه به این مسئله توجه به تبلیغات در این حوزه ضروری به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،سلیمانی گفت: برابر تصمیمات و متناسب با مناطق مختلف فروشندگان می بایست با 50 درصد تخفیف نسبت به فروش قالی های خود اقدام نمایند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین گفت: چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف آذربایجان شرقی همزمان با 27 استان کشور با شعار « هر فروشگاه، یک نمایشگاه» به مدت یک ماه از22 بهمن تا 22 اسفند سال جاری در سایه تبلیغات و اطلاع رسانی آغاز شد.

سلیمانی با بیان این خبر افزود: بستر سازی برای تبلیغات هر چه بیشتر در این امر از سال 1389 با راه اندازی پورتال جشنواره شروع شد و در این خصوص تبلیغات مشارکت کنندگان با آرم و نشان و لیست خود مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات در جشنواره های اول تا سوم از طریق رسانه های دیداری و شنیداری نظیر صدا و سیما و مطبوعات استانی و کشوری نیز اقدام گردید و در حال حاضر با ورود به جشنواره چهارم بخش دیگری از اقدامات تبلیغی با روشهای ابتکاری شروع شده است.

دبیر کمیته فرش استان اظهار داشت: برنامه ریزی تبلیغات جشنواره جهارم فروش فرش دستباف برابر دستورالعمل در ستاد اجرایی به انجام رسیده و مقرر گردیده مشارکت کنندگان جشنواره متناسب با مقررات آن نسبت به فروش قالی اقدام نمایند.

وی هدف از برگزاری جشنواره قالی را معرفی هر چه بهتر قالی به عمومی مردم به ویژه جوانان عنوان کرد.

سلیمانی ادامه داد: در این جشنواره توجه به اصالت های فرش منطقه از جمله قالی پر رمز و راز و متنوع تبریز، قالی هندسی و خطوط شکسته و جادویی هریس، قالی قبای آذرشهر، قالی پرآورازه مشایخی سراب، قالی ایپک مراغه و قالی ماهی مرند که هر کدام به نوعی دارای برند ذاتی بوده و معرف قالی استان و کشور می باشند، مورد نظر بوده است.

وی گفت: از این نظر ضمن درج لیست مشارکت کنندگان در پرتال جشنواره فروش فرش دستباف تحت عنوان WWW.CARPETFESTIVAL.COM ، سایت مرکز ملی فرش WWW.INCC.IR نیز از طریق رسانه های مختلف تبلیغ و اطلاع رسانی می شود./س
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فروش ، تولیدات ، قالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.