"سام درخشانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فیلم‌نامه‌های بی‌کیفیت و بی‌محتوا، علت استقبال نکردن از سینماست

"سام درخشانی" گفت: داستان و سوژه فیلم از علت‌های مهم استقبال نکردن مخاطب از سینماست.

"سام درخشانی"، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم اگر کیفیت و محتوا و قصه فیلم خوب و جذاب باشد مردم به سینما می‌روند چون در سال گذشته چند فیلم خوب داشتیم که میلیاردی فروختند و محبوب شدند پس اگر قصه فیلم خوب باشد مردم را به سینما می‌آورد.  
 
درخشانی ادامه داد: از نظر من طریقه ورود به سینما اهمیت چندانی در مقایسه با کیفیت بازی و ماندگاری هنرپیشه در سینما ندارد. اگر بازیگران استعداد و توانایی داشته باشد ماندگار و محبوب می‌شوند مهم ثبات هنرمند است.  
 
این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: برخی تهیه کنندگان با تعامل با کارگردان به انتخاب بازیگران می‌پردازند و در برخی موارد برخی فیلمسازان و کارگردانان حرفه‌ای زیربار برخی تحمیل‌ها نمی‌روند و گاهی بدلیل تسلط نداشتن برخی کارگردانان بی‌تجربه، عنصر انتخاب بازیگران هم اضافه شده که آنهم گاهی اوقات بدلیل برخی رابطه‌ها و مناسبات به سمت و سوی دیگر کشیده می‌شود. 

درخشانی گفت: هنرمندانی که موفق به کسب سیمرغ جشنواره می‌شوند به دلیل برخی توقعات و عوامل دیگر پیشنهاد کمتری دریافت می‌کنند چون در حال حاضر کسی که دستمزد خوب بخواهد کمتر به سراغش می‌روند. 


انتهای پیام/  اس

برچسب ها: درخشانی ، سینما ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار