نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت جوانان فلسطینی در مرزهای نوار غزه شمار زیادی از آنان را زخمی کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی ، نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت جوانان فلسطینی در مرزهای نوار غزه 16 از آنان را زخمی کردند.

 جوانان فلسطینی که توانسته بودند از مناطقی که رژیم اسرائیل آن را به عنوان مناطق اشغال شده در شرق جبالیا تعیین کرده عبور کنند مورد حمله نیروهای اسرائیلی قرار گرفتند. اکثر این افراد زخمی به بیمارستان «کمال عدوان» شمال نوار غزه منتقل شدند. کادر پزشکی این بیمارستان حال یکی از این زخمی ها را وخیم و خطرناک توصیف کرده است.

شادی شامیه خبرنگار شبکه تلویزیونی الاقصی گفت: نیروهای اسرائیلی در مرزهای واقع در شرق نوار غزه شاهد جوانان فلسطینی بودند که بعد از برگزاری نماز جمعه همچون موجی خروشان به سمت سرزمینهای اشغال شده در سال 1948 در حرکت بودند.

نیروهای اسرائیلی با گلوله های جنگی اقدام به تیراندازی به سمت این جوانان کردند. آنها همچنین گاز اشک آور به سمت جوانان فلسطینی پرتاب کردند تا شاید بتوانند تظاهرکنندگان جوان فلسطینی را متفرق سازند.

شادی شامیه در پایان گزارش خود گفت: فعالیتهای جوانان با این درگیری هایی که در سرزمینهای اشغالی صورت می گیرد ادامه می یابد. زیرا آنها از زمینهای کشاورزی خود نیز محروم شده اند و می خواهند به اشغالگران بفهمانند که امروز دیگر هیچ چیز مانع آنها از رسیدن به زمینهای خود نخواهد بود. امروز مردم فلسطین در حال انتفاضه هستند و نوار غزه و کرانه باختری در برابر اشغالگران صهیونیستی ایستاده اند. آنها اشغالگران را به چالش کشیده اند.


همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب یک نوجوان فلسطینی را در  شمال شرقی رفح زخمی کردند.

خبرگزاری وفا از غزه اعلام کرد  نظامیان اسرائیلی مستقر در اطراف گذرگاه صوفا با تیراندازی به طرف خانه های فلسطینیان در منطقه الحوض نزدیک این گذرگاه یک نوجوان فلسطینی 13 ساله به نام فضل محمد عدوان را به ضرب گلوله زخمی کردند.

منابع پزشکی در بیمارستان غزه حال این نوجوان زخمی را وخیم گزارش کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار