روزنامه ی متروی انگلستان به تحلیل سخنان کی روش درخصوص منچستر یونایتد پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی روش در سخنانی به دفاع از سرمربی منچستر یونایتد پرداخت و معتقد است که وی به زمان احتیاج دارد، اما به نظر می رسد که صبر طرفداران منچستر کم کم لبریز شده است و خواهان پیوستن کی روش به تیمشان هستند، در واقع نام کی روش در لیست سرمربیان مورد نظر آنها به چشم می خورد، البته به نظر می رسد تعویض مربی خیلی منطقی نباشد، اما طرفداران منچستر طور دیگری فکرمی کنند.

کی روش درگوشه‌ای از صحبت‌هایش می ‌گوید: منچستر یونایتد تیم سابق من نیست، بلکه تیم خود من است، من هنوز نگران این تیم هستم. هواداران نگران نباشند، ماهم به این تیم کمک خواهیم کرد.


اگر کی روش دوباره به منچستر یونایتد ملحق شود این سومین بازگشت وی به منچستر است. اولین بار در سال 2002 بود که منجر به قهرمانی منچستر شد و یکبار هم در سال 2004 سرمربیگری را ترک و به اولدترافورد رفت.

رایان گیگز ستاره‌ی منچستر یونایتد درموردکی روش می‌گوید: او واقعاً مربی مسئولیت پذیری است و به تیم منچستر همه جوره کمک کرده است.

کی روش درحال حاضر سرمربی ایران است و توانسته باعث صعود این تیم به جام جهانی 2014 برزیل شود، اما ممکن است با پایان یافتن قرار دادش به منچستر بازگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعویض ، ملحق ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار