هیاهوی بسیار بر سر هیچ Much Ado About Nithing

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله فیلم؛ آهنگ‌ساز، نویسنده و کارگردان: جاس ودون بر اساس نمایش‌نامه «هیاهوی بسیار بر سر هیچ» ویلیام شکسپیر. مدیر فیلم‌برداری: جی هانتر. تدوین: دانیل کامینسکی، جاس ودون.

بازیگران: ایمی ایکر (بئاتریس)، الکسیس دنیسف (بند یک)، رید دایمند (دن پدرو)، نیتن فیلیون (داگبری)، فرن کرنز (کلادیو)، شان مائر (دن جان)، گیلین مورگیس (هیرو)، اسپنسر تریت کلارک (بوراچیو). محصول 2012 آمریکا،‌ 108 دقیقه.
 
دن پدرو به همراه هم رزمانش کلادیو و بندیک و برادر ناتنی‌اش دن جان از جنگ برمی‌گردند و مهمان لئوناتو، فرماندار مسینا، می‌شوند و کلادیو خیلی زود دل‌باخته هیرو، دختر لئوناتو، می‌شود و از دن پدرو می‌خواهد تا پیشنهاد ازدواجش را با هیرو مطرح کند و رضایت پدر دختر را هم جلب کند.دن پدور این کار را انجام می‌دهد.

در آستانه جشن عروسی، دن پدرو تصمیم می‌گیرد با کمک کلادیو، هیرو ولئوناتو کاری کند تا بندیک و تئاتریس، برادرزاده لیوناتو که همیشه با او سر مسائلی مثل ازدواج و رابطه زن و مرد کشمکش کلامی دارد، فکر کنند که آنها در اصل عاشق یکدیگر شده‌اند اما جرأت نمی‌کنند این موضوع را به زبان بیاورند.

از طرف دیگر، دن جان که از ازدواج قریب‌الوقوع کلادیو و هیرو شدیدا ناراحت است، با کمک دوستانش نقشه‌ای می‌چیند و مجموعه‌ای از وقایع تراژیک و کمیک شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نویسنده ، مورگیس ، شکسپیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار