جلسه شورای معاونان به ریاست فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 و با حضور عباس ندرلو قائم مقام منطقه، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ده ، در این جلسه که با هدف ارتقا تعاملات، پیشبرد امور و بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران اجرای ویژه برنامه های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،  بر لزوم بهینه سازی فعالیت های اجرایی منطقه و برنامه های طرح استقبال از بهارتاکید کرد و گفت: اجرای موفق این طرح مستلزم نیاز سنجی، برنامه ریزی و اهتمام مدیران منطقه و به کار بستن راهکارهای گوناگون با مشارکت همه جانبه شهروندان در حوزه های مختلف امور شهری و فضای سبز، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، امور اجتماعی و فرهنگی، ترافیکی و ... است.
 
 در ادامه این جلسه  ضمن پیگیری مفاد صورتجلسه قبلی، موضوعات جمع آوری مصالح ساختمانی دپو شده در معابر کم عرض، همسطح سازی دریچه ها، رفع گود مجاور مرکز میوه و تره بار آذر شهر، اجرای الزامات، اصول و ضوابط نظام جامع مدیریت، ارزیابی و پایش عملکرد کلیه حوزه ها توسط سامانه "HSE "، پیگیری احداث پارکینگ یادگار امام (ره)، نظارت بیشتر بر تعمیرات و توسعه واحد های تجاری و مغازه ها، برنامه ریزی برای اجرای طرح هبه، شناسایی و مساعدت مالی به خانواده های بی بضاعت، اجرای آراء ماده صد، نظارت و بازدید مستمر از پروژه ها، اجرای بهینه طرح استقبال از بهار و ... در دستور کار حوزه های مختلف قرار گرفت.


انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، شهردار ، ندرلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار