شهردار منطقه 4 با نمازگزاران محله مبارک آباد دیدار و گفتگو کرد و احداث خطوط مترو، فاضلاب شهری و جمع آوری آب های سطحی را از ضروری ترین نیازهای پایتخت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس علیرضا جاوید در دیدار هفتگی خود و مدیران منطقه با نمازگزاران در مساجد، در یازدهمین دیدار میهمان شهروندان محله مبارک آباد در مسجد جامع این محله بود و با بیان اینکه پروژه های زیرزمینی شهرداری تهران بستر توسعه را در آینده فراهم می کند افزود: احداث خطوط مترو، فاضلاب شهری و جمع آوری آب های سطحی در کلانشهر تهران دغدغه مهم مدیریت شهری است و با تکمیل این پروژه ها بسیاری از مشکلات پایتخت به حداقل کاهش می یابد.
 
وی افزود: در دوره جدید 4 ساله مدیریت شهرداری تهران، محور کلیه فعالیت ها بر توسعه اجتماعی محلات با رویکرد توسعه اجتماعی مبتنی بر شهروند محوری پایه ریزی شده است که در این میان روحانیون، شورایاران، نخبگان و معتمدان محلی نقش مهمی را در کنار سایر شهروندان ایفا می کنند.
 
جاوید افزود: خوشبختانه طی 8 سال خدمت مؤثر به شهروندان کلانشهر تهران، بسیاری از زیر ساخت ها در حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری پایه ریزی و اجرا شده است و در این دوره 4 ساله اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی مکمل این اقدامات خواهد بود.
 
جاوید از مساجد به عنوان پایگاه اجتماعی و محلی برای تعاملات دینی و بیان مشکلات شهری است یاد کرد و گفت : هر حرکتی که از مسجد شروع شود و منطبق بر تفکر مسجد باشد ، ماندگار می‌شود و ما نیز هر هفته ضمن انجام بازدید میدانی، نشست با نخبگان و هیئت امنا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، حضور در مساجد و دیدار چهره به چهره با شهروندان اختصاص می‌دهیم.
 
گفتنی است در این دیدار ، شهردار منطقه 4 ضمن گفتگو با امام جماعت و نمازگزاران مسجد جامع مبارک آباد، از پایگاه بسیج بازدید و با 70 نفر از شهروندان دیدار و گفتگو کرد .
برچسب ها: شهردار ، محله ، توسعه ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار