شهردار منطقه 10 از آغاز ثبت نام علاقمندان به شرکت در اردوی راهیان نور با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که اعزام کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی است که شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی هر چه بیشتر با ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند گفت: حضور اقشار مختلف مردم در مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌تواند یاد و خاطره آن ایام و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تبلور و عینیت یافته بود را زنده نگاه دارد.
 
وی نقش اردوهای راهیان نور را در خنثی سازی توطئه‌های نرم دشمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا در این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور، 440 نفر از علاقه‌مندان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند و از فضای معنوی حاکم بر این مناطق بهره‌مند شوند.
 
به گفته شهردار منطقه یک، کاروان راهیان نور در قالب 10 دستگاه اتوبوس از تاریخ 8 لغایت 12 فروردین و با مشایعت مدیران ارشد شهری و شهروندان به مناطق جنگی جنوب اعزام می شود و علاقمندان به شرکت در این اردوی معنوی می توانند برای ثبت نام به شهرداری نواحی سه گانه مراجعه کنند.
برچسب ها: اردو ، شهردار ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار