بازیکن تنیس روی میز کشورمان گفت: سعی کرده‌ام خود را از حاشیه‌ها دور نگه دارم و بیشتر روی تمریناتم متمرکز شدم به همین دلیل فکر می‌کنم رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک می‌شوم.

میدیا لطف‌اله‌نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که کم کم دارم به روزهای اوج خود باز می گردم، سعی کرده ام خود را از حاشیه ها دور نگه دارم به همین دلیل با آرامش و تمرکز کافی تمرین می کنم البته هنوز از وضعیت آمادگی ام رضایت کامل ندارم و فکر می کنم تا روزهای اوج خود هنوز فاصله دارم.

وی در خصوص مسابقات لیگ امسال ادامه داد: رقابتهای لیگ امسال با توجه به قانون جدید که ارنج تیمها بیشتر شده جذابتر شده است، ضمن اینکه به جوانها هم میدان داده می شود که این بسیار خوب است، من هم همراه تیم دانشگاه آزاد هستم که تیم بسیار هم دلی است و همه ما تنها یک هدف داریم و آن رسیدن به قهرمانی در پایان فصل است.

لطف اله نسبی خاطرنشان کرد: تیمهای پتروشیمی بندرامام ماهشهر و پتروشیمی نوری تیمهای بسیار خوبی هستند، زیرا بازیکنان قدرتمندی را در اختیار دارند ما هم قبل از هر مسابقه همراه برادران صابری به عنوان سرمربی و مربی، تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی نیم فصل را در پایان تکرار کنیم.

برچسب ها: تنیس ، میدیا ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار