رییس هیات اسکیت استان اصفهان از برگزاری برنامه های متعدد ورزشی در اسفندماه 92 خبر داد و گفت: نخستین دوره رقابت های رول بال قهرمانی کشور از جمله برنامه هایی است که به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عليرضا ذوالقدر شجاعي خاطر نشان کرد: این مسابقات 21 و 22 اسفندماه در اصفهان برگزار می شود که با توجه به حضور قدرتمند ایران در رقابت های جهانی و کسب مقام نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات، بی شک ورزشکاران این رشته حرف های بسیاری برای گفتن دارند و این مسابقات می تواند استعدادهای ناب این رشته را بیش از پیش به مربیان تیم ملی معرفی کند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرماني كشور در رشته اسكيت سرعت به میزبانی شیراز خبر داد و گفت: رقابت آقایان در روزهای 7 تا 9 و رقابت های بانوان در روزهای 14 تا 16 اسفندماه برگزار می شود که اصفهان نیز تیم خود را در هر دو بخش به این مسابقات اعزام می کند.

رییس هیات اسکیت اصفهان تاکید کرد: روز جمعه دوم اسفندماه انتخابی جشنواره نونهالان و نوجوانان را در آکادمی اسکیت اصفهان در دو بخش پسران و دختران برگزار می کنیم و پیش بینی ما بر این است که بیش از یکصد شرکت کننده در این انتخابی حضور داشته باشند.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: مسابقات اسکیت فری استایل، بتل، جامپ و اسلاید نیز در روزهای دوم تا چهارم اسفند و به میزبانی بابلسر انجام می شود که امروز با 34 ورزشکار به این رقابت ها اعزام شدند و امیدواریم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی از برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 اسکیت فری استایل طی روزهای 8 و 9 اسفندماه در اصفهان خبر داد و گفت: این کلاس نیز بر اساس ضرورت و با توجه به استقبال خوب علاقه مندان برگزار می شود که طی آن افراد واجد شرایط فرصت حضور در کلاس را خواهند داشت.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار