تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته اول مسابقات مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در کاشان به مصاف تیم والیبال باریج اسانس کاشان می‌رود.

یدالله کارگرپیشه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم از نظر فنی به دلیل انجام تمرینات آماده‌سازی منسجم و منظم خوب است از نظر روحی و روانی هم پس از صعودمان به پلی‌اف قطعی شد شرایط تیم با تغییر اساسی همراه بود.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متأسفانه "سعید مصطفی‌‌وند" کاپیتان تیم که از سه الی چهار هفته قبل به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف نمی‌توانست تیم را همراهی کند هنوز از نظر جسمانی به شرایط ایده‌آل نرسیده است و حضورش به طور قطع در بازی فردا مشخص نیست.
 
وی یادآور شد: تیم باریج اسانس صدرنشین نیم فصل دوم لیگ برتر از قدرت بالایی برخوردار است، حضورملی‌پوشان آماده در ترکیب این تیم، کار را برای ما در هفته اول مرحله حذفی سخت می‌کند در این تیم کادر فنی بسیار قوی حضور دارد ما در 2 بازی مرحله مقدماتی یک باخت سه بر صفر را به حریف تحمیل کرده و یک دیدار را هم پس از پنج ست باختیم. امیدوارم در این بازی که تیم ما با شرایط بهتری به مصاف حریف می‌رود نتیجه خوبی به دست آوردیم.
 
کارگرپیشه در خصوص بازی‌های پلی‌اف امسال اظهار داشت: به نظرم حضور هشت تیم در پلی‌اف زیاد است، اگر این مرحله با چهار تیم برگزار می‌شد بهتر بود چون در مسابقات حذفی برای قشنگ شدن بازی‌ها باید تیم‌های مدعی قهرمانی و بسیار قدرتمند به مصاف یکدیگر بروند.
 
وی در خصوص حضور سرعتی‌زن برزیلی در ترکیب تیم کاشان اظهار داشت: وی یکی از بهترین بازیکنان قدرتمند تیم ملی برزیل در سال‌های گذشته بوده است، بعید می‌دانم که در بازی این هفته تیم باریج اسانس کاشان را همراهی کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار