پیشکسوت جودو کشورمان گفت: مسئولان هر چقدر روی نونهالان سرمایه‌گذاری کنند برد می‌کنند.

فریدون محسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار  داشت: خوشبختانه در حال حاضر فدراسیون روی پایه و نونهالان کار می‌کند و هر موقع که فدراسیون به این مطلب پرداخته و نتایج بازی‌ها موفقیت فدراسیون محسوس بوده است و هر زمان که به چند تک ستاره‌ها بسنده کرده، نتیجه نگرفت و ضرر کرده است هرچقدر روی نونهالان سرمایه‌گذاری کنند برد خواهند کرد.
 
دبیر هیئت جودو و شهر ری در ادامه افزود: خوشبختانه مسئولان فدراسیون فعلی روی این موضوع تمرکز کرده‌اند و این می‌تواند آینده جودو را تضمین کند البته این منوط به این است که مدام این تغییر و تحولات انجام شود و خوب‌ها جایگزین نفارت قبلی شوند تا حاشیه امنیت برای جودوکار ایجاد نشود و بداند که اگر غفلت کند موقعیت خود را در تیم ملی از دست می‌دهد.
 
محسنی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون باید مربیانی که روی پایه کار می‌کنند را شناسایی و معرفی کند و روی آنها برنامه‌ریزی کند و همچنین از نظرات آنها استفاده  کند تا پیشرفت جودو را درسال‌های آینده شاهد باشیم.
 
پیشکسوت جودو کشورمان در خصوص داوری نیز با طرح پیشنهادی گفت: فدراسیون می‌تواند سایتی را باز کند که در دسترس ورزشکاران و مربیان باشد و هر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود از ورزشکاران و مربیانی کهدر آن حضور دارند نظرخواهی شود، مخصوصا کسی که مسابقه را باخته است. داورانی که در نظرخواهی همه یا کثریت گفته‌ا ند خوب و داوری که گفته‌اند بد داوری کرده را شناسایی کرده و این موضوع را پیگیری کند و به همین شکل به داوران امتیاز بدهند و برای آنها رنکینگ درست کنند به این طریق و داوران دارای رنکینگ و رتبه شوند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: به طریقی که عنوان کردم اگر 100 داور در کشور داریم هرکدام می‌دانند که در کشور در چه جایگاهی قرار دارند و در بین داوران نفر چندم هستند. و در نهایت نتیجه کارشان را به صورت کارنامه در پایان هر سال در اختیارشان قرار گرفته و این کار می‌تواند به داوران انگیزه بدهد و جایگاه داوری در کشور بهتر شود.
 
محسنی درپایان خاطرنشان کرد: برای این فدراسیون و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار