مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در آبان ماه سالی که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در آبان ماه سال92 را در گزارش زیر بخوانید.


با برگزاري انتخابات؛ اعضای جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ مشخص شدند

عصر روز گذشته، اعضاي شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ مشخص شدند.


باستان: اجتماع دانشجويان در 13 آبان از دانشگاه اميرکبير تا لانه جاسوسي

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه‌های تهراندر روز 13 آبان از محل دانشگاه امیرکبیر تا لانه جاسوسی تجمع می‌کنند، گفت: در این تجمع ،دانشجویان انزجار و نفرت خود را از مستکبرین اعلام کرده و همچنین استکبار و جنایات آمریکا در کشورهای اسلامی مخصوصأ ایران محکوم می‌کنند.

شعار مرگ بر آمریکا حذف نشدنی است

نشست خبری دفتر تحکیم وحدت با حضور اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به منظور تشریح برنامه‌های تشکل در آستانه 13 آبان و با اشاره به شعار حذف نشدنی شعار مرگ بر آمریکا برگزار شد.

با حکم باقر لاریجانی: ولایتی عضو جدید دانشگاه آزاد اسلامی شد

با صدور حکمی از سوی قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد، "علی‌اکبر ولایتی" عضو بورد تخصصی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد شد.

 
اجتماع بزرگ خانواده‌های شهدا مقابل لانه جاسوسی

اجتماع بزرگ خانواده‌های شهدا با شعار "مرگ بر آمریکا" فردا به مناسبت یوم الله 13 آبان مقابل لانه جاسوسي سابق آمريکا برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی: غربي‌ها مي‌خواهند با شعار واقع‌بینی آرمان‌های امام(ره) را از بین ببرند

نماینده رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروزه شاهد هستیم که تمام آرمان‌های امام خمینی(ره) صحیح بوده و به همین دلیل است که هر ساله ایام‌‌الله 13 آبان در اینجا جمع می‌شویم.

جاسبی مدیر مسئول فصلنامه واحد علوم و تحقيقات شد

نشریات دانشگاه‌های صنعتی شریف و آزاد اسلامی توسط هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز دریافت کردند و جاسبی هم مدیر مسئول یکی از این نشریات شد.


محسن هاشمي: عدم افزايش شهريه‌ دانشگاه آزاد عامل بروز مشکلات مالي است

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش نرخ تورم و عدم افزایش متناسب شهریه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته را باعث تشدید مشکلات مالی این دانشگاه دانست و گفت: امیدواریم با اتخاذ تصمیمات مناسب ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد رفع این مشکلات در سال‌های آتی باشیم.

با عزل خواجه سروي از سوي فرجي‌دانا: اميد سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شد

محمدحسین امید سرپرست اداری و مالی وزارت علوم با حفظ سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شد.


هانی زاده: اتفاقات بسیار خوبی در مذاکرات ژنو رخ خواهد داد

استاد دانشکده خبر با بيان اينکه اتفاقات بسیار خوبی در مذاکرات ژنو رخ خواهد داد، گفت: تشکیل کمیته کار گروهی و فنی در ژنو بعد از مذاکرات گذشته نشان می‌دهد که مذاکرات توانسته نتایج قابل قبولی را اتخاذ کند، همچنین طرف‌های مذاکره به این باور رسیده‌ که باید مسئله هسته‌ای ایران از راه گفتگوی سیاسی حل شود.

فرجی دانا: حمایت ایران برای بازسازی زیرساخت‌های علم‌وفناوری سوریه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایران همچنان از حمایت‌های خود برای بازسازی زیرساخت‌ها و مراکز آموزشی آسیب دیده سوریه دریغ نخواهد کرد.

چرا به آمریکا بی اعتمادیم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، درباره دلایل بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا در یادداشت خود آورده است: علت مخالفت آمریکا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله ماهیت انقلاب است که برای آنان قابل هضم نیست، اینکه ملت ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی سنگرهای علمی را یکی پس از دیگری فتح کنند برای دشمنان نگران کننده است.

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور به مدیرعامل بانک ملت

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور در نامه‌ای به مدیرعامل بانک ملت اعتراض خود را نسبت به عدم رعایت حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها از سوي اين بانک اعلام کردند.

حضور دانشجویان دانشگاه امام‌صادق(ع) در حلقه انسانی اطراف سایت فردو

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه«سایت هسته‌ای فردو» نماد پیشرفت هسته‌ای کشور است، آمادگی خود را برای حضور در حلقه انسانی دانشجویان اطراف سایت هسته‌ای فردو اعلام کرد.


شرکت دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در حلقه زنجیره انسانی سایت فردو

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نیز هم‌سو با دانشجویان دانشگاه شریف در حلقه زنجیره انسانی سایت فردو شرکت خواهند کرد و در همین راستا بیانیه‌ای صادر کرده‌اند.


با حضور احمدي‌نژاد: مراسم سوگواری محّرم در دانشگاه ايرانيان برگزار شد
مراسم سوگواری شهداي کربلا با حضور احمدي نژاد رئیس دانشگاه ایرانیان برگزار شد.


رادمنش: علي‌اکبر صالحي در زنجيره انساني فردو شرکت مي‌کند

مسئول روابط عمومي کميته حفظ و توسعه دستاوردهاي هسته‌اي از پاسخ مثبت علي اکبر صالحي به دعوت دانشجويان براي حضور در زنجيره انساني به دور نيروگاه هسته‌اي فردو خبرداد.

رئیس دانشگاه آزاد: دانشگاه‌ها مضامین اجتماعی قرآن را استخراج و بازخوانی کنند

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه طی سال‌های گذشت در زمینه فعالیت‌های قرآنی گفت: دانشگاه‌ها مضامین اجتماعی قرآن را استخراج و بازخوانی کنند، همچنین خوشبختانه دانشگاه آزاد در طول سی سال گذشته کارنامه‌ای درخشان در زمینه فعالیت‌ها و پژوهش‌های قرآنی دارد، پژوهشکده قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشگاه سال‌هاست در حد توان می‌کوشد تا دانشگاهیان اهم از استادان دانشجویان و کارکنان را با مفاهیم ارزشمند قرآنی بیش از پیش آشنا سازد.

حاشیه نگاری/"تا آخر ايستاده‌ايم" تابلويي که از جبهه‌هاي دفاع مقدس به فردو رسيد

بخشي از حواشي تشکيل زنجيره انساني پيرامون سايت هسته‌اي فردو را در گزارش زير بخوانيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار