ملی‌پوش بدمینتون کشورمان گفت: در مرحله آخر رنکینگ کشوری من و برادرم، امید کرمی، حضور نیافتیم و به این دلیل در مسابقات فجر غایب بودیم.

شهرام کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سیاست فدراسیون این بود که بازیکنان حاضر در مسابقات رنکینگ کشوری با توجه به امتیاز کسب شده، در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در آستانه مسابقات فجر شرکت کنند، متاسفانه به دلیل مشکلی که برای برادرم به وجود آمد نتوانستیم در مرحله آخر رنکینگ کشور در قسمت دوبل شرکت کنیم، از این رو امتیاز لازم را کسب نکردیم و از حضور در مسابقات فجر امسال محروم شدیم.
 
ملی‌پوش بدمینتون کشورمان ادامه داد: مسابقه‌ای که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود محدودیتی در جدول و برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد، بازیکنانی که در سطح این رقابت‌ها باشند می‌توانند در مسابقات شرکت کنند ولی نمی‌دانم چرا بازیکنان را محدود می‌کنند، از ایران حداقل پنج نفر دیگر می‌توانستند در مسابقات حاضر باشند ولی متاسفانه این اتفاق نیقتاد.
 
کرمی عنوان کرد: امسال در جریان رقابت‌ها نبودم، حتی از برنده مسابقات هم بی‌خبرم، خودم سال‌های قبل بیشتر برای تمرین بدمینتون وقت می‌گذاشتم اما اکنون بیشتر معطوف سایر جنبه‌ها زندگی شخصی هستم.

وی درخصوص محرومیت برادرش گفت: ما به عملکرد رییس هیئت بدمینتون اصفهان، اعتراض کردیم و این مسئله موجب محرومیت بردارم، امید کرمی شد، برای حل این مسئله درخواست تشکیل مجمع فوق‌العاده دادیم و قرار است این جلسه به زودی برگزار شود.

کرمی در پایان در خصوص کیفیت لیگ برتر امسال گفت: امسال در تیم دانشگاه آزاد حضور دارم، چند سال است که رقابت لیگ بین دو تیم است، سال گذشته تیم گاز تهران وزنجان و رقبای اصلی لیگ بودند، این مسئله به هیچ عنوان خوب نیست وبرای رفع این مشکل باید تعداد حامیان مالی افزایش پیدا کند ولی متاسفانه ما بارها این مسئله را یادآوری کرده‌ایم ولی حمایت زیادی از بدمینتون را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدمینتون ، کرمی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار