شهرداران مدارس باید تحصیلات عالی و رسیدن به مدارج علمی را در اولویت‌های خود قرار دهند چراکه آنها به عنوان شهرداران و معاونین مدرسه الگوی دیگر دانش‌آموزان در مدارس خود هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نشست شهرداران مدارس منطقه با حضور شهردار منطقه هفت، مشاور عالی شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی، مدیر آموزش‌های شهروندی منطقه، کارشناسان آموزش نواحی پنجگانهف شهرداران و معاونین مدارس و رابطین شهردار مدرسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا نگهبان شهردار منطقه هفت از زحمات شهروندان تشکر و قدردانی کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی کشور باید در کارهای اجتماعی هدف‌دار شرکت کنند و شهرداران مدارس باید تحصیلات عالی و رسیدن به مدارج علمی را در اولویت‌های خود قرار دهند چراکه آنها به عنوان شهرداران و معاونین مدرسه الگوی دیگر دانش‌آموزان مدارس خود هستند.

نگهبان خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداران مدارس به تقویت مسئولیت‌پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری کمک کرده و تمام این فعالیت‌ها منجر به شناخت بهتر شهر و شیوه‌های اداره آن به منظور ایجاد رابطه عاطفی و مسئولانه نسبت به محیط زندگی خواهد شد.

در ادامه این نشست نادیا طاری مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه هفت توضیحاتی را در خصوص نحوه انتخابات شهردار مدرسه در مهرماه سال جاری و استقبال گسترده دانش‌آموزان از این طرح، علاقه‌مندی دانش‌آموزان به شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از زمان برپایی این طرح در مدارس منتخب و همکاری شهرداران مدارس با شهرداری در جهت بهسازی فعالیت‌های مدرسه در زمینه‌های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی مطرح کرد.

در ادامه این نشست هر یک از شهرداران مدرسه در خصوص مشکلات، معضلات، فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی خود گزارشی را ارائه کردند و در پایان به پاس قدردانی زحمات شهرداران مدارس از سوی اداره آموزش‌های شهروندی منطقه هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: اولویت ، شهرداری ، منطقه7
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار