سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به طور قطع تبریز بهترین میزبانی را از هر لحاظ در جام باشگاههای آسیا به نمایش می‌گذارد.

حسن آذرنیا در خصوص ارائه پیشنهاد به سایپای البرز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از انجام جلسات متفاوت و با توجه به درخواست "تونی" مبنی بر استفاده از بازیکن تیم سایپا "کاوه رضایی" به عنوان یار کمکی، باید اعلام کنم که نامه‌ای برای مسئولان سایپا البرز نوشته شده بود که از این بازیکن بتوانم در بازی‌های باقی مانده و لیگ آسیا استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه افزود: قرار بود سایپا البرز جوابیه نامه را ارسال کند که شرایطی را برای این بازیکن مطرح کرده بود که قرار است این شرایط بررسی شود.

آذرنیا تصریح کرد: البته سایپا هنوز قبول نکرده است که این بازیکن از تیم خارج شود و به تراکتور بپیوندد و شرایطی مطرح کرده است که باید بررسی شود.

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: در گذشته تیم‌ها راحت‌تر می‌توانستند بازیکنان کمکی را جذب و به خدمت بگیرند ولی اکنون بسیار سخت شده است.

وی در پاسخ به سوال "آیا بازیکن دیگری جذب نمی‌کنند؟!" گفت: الان دیگر فرصت این کار نیست زیرا زمان کمی تا جام مانده است تا بازیکنی را جذب می‌کنی و مسئولان باشگاهی که بازیکن در آن بازی می‌کند رضایت را اعلام می‌کنند و مراحل اداری جذب انجام می‌شود و پس از آن به AFC معرفی می‌گردد به طور قطع زمان زیادی می‌خواهد که با این کمبود وقت امکان جذب نیست.

آذرنیا در خصوص آمادگی یادگار امام برای انجام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم بیان کرد: ورزشگاه یادگار امام نمرهA بازرسان AFC را گرفته است و برای امسال هم ایرادات حل شده است و جای دارد که از مسئولان استانی تقدیر و تشکر به عمل آید.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: تمامی جلسات با مسئولان استانی در راستای میزبانی تبریز در جام باشگاه‌های آسیا برگزار شده است و همه همدل هستند که تبریز و تراکتور در آذربایجان بهتر باشند البته جلسات مستمرتری هم برگزار می‌شود.

وی در مورد کمک باشگاه گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: انصافاً تیم گسترش فولاد از ما بیشتر کمک کرده است و ما از مدیرعامل و سرپرست این تیم تشکر می‌کنیم. البته بازیکن‌های جوان را به این تیم داده‌ایم ولی باید اذعان کرد کمک این باشگاه به ما بسیار چشمگیر تر بوده است.

آذرنیا با اشاره به رویارویی قریب‌الوقوع با تیم الاتحاد عربستان و لزوم آمادگی تیمش تاکید کرد: نظر تونی مهم است و تونی مدیر حرفه‌ای است بعد از برگزاری جشن قهرمانی در روز پنج‌شنبه که برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است در مورد تیم‌های حاضر در گروه و خصوصاً اولین بازی که با الاتحاد عربستان است تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تراکتور با موفقیت در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا جواز حضور به دور بعدی را کسب کرده و ضمن کسب افتخار برای مردم آذربایجان دل هواداران را شاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد ، گسترش ، تشکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار