مدیر سیمای بوسنیایی شبکه سحر:

شبکه های محلی بوسنی و هرزگوین، برنامه های ما را رله می کنند

مدیر سیمای بوسنیایی نقش تعاملات رسانه ای با شبکه های داخلی بوسنی و هرزگوین در دیده شدن هرچه بیشتر و بهتر شبکه سحر در این کشور اشاره کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران به  نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مهدی حیدری مدیر سیمای بوسنیایی این شبکه به راه های دسترسی مخاطبان این سیما اشاره کرد و توضیح داد:  ما پیش از این بر روی ماهواره هات‌برد قرار داشتیم؛ اما تمام شبکه‌های ایرانی را از روی این ماهواره‌ها حذف کردند و این مسئله موجب ریزش بخشی از مخاطبان ما گردید اما در زمان کوتاهی و با سوئیچ شدن برنامه‌های سیمای بوسنیایی بر روی ماهواره‌های عرب ست (بدر) و نایل‌ست هم اکنون این برنامه ها برای مخاطبان قابل دریافت است و با برگشت ما به اینتل ست، وضعیت عمومی برای شبکه بهتر از قبل شده است.
 
مدیر سیمای بوسنیایی به نحوه دسترسی مخاطبان این سیما در بوسنی و هرزگوین به برنامه های شبکه سحر نیز اشاره کرد و گفت: در بوسنی شیوه دریافت برنامه‌ها این‌گونه است که تلویزیون‌های منظقه ای، برنامه سحر را از طریق ماهواره می‌گیرند و از طریق آنتن‌های زمینی خودشان رله و پخش می‌کنند. دو سال پیش در سفری که به منطقه داشتیم با تلویزیون «بهار» در کشور بوسنی قراردادی بستیم که بر مبنای آن پخش برنامه‌های سیمای بوسنیایی شبکه سحر با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. این موفقیت خیلی بزرگی بوده و به دیده شدن برنامه‌های تلویزیون ما کمک بزرگی می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، بوسنیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار