تهیه کننده " زاویه دیگر " سیمای بوسنیایی:

انعکاس بی طرفانه رویدادها در سیمای بوسنیایی شبکه سحر

سعید دیانتی تهیه کننده برنامه " زاویه دیگر " به نکاتی درباره برنامه سازی در حوزه سیاسی در این بخش از شبکه سحر که برای مخاطبان بوسنیایی زبان پخش می شود، اشاره کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر در راستای حمایت از مسلمانان بوسنی و هرزگوین در سال 1374 راه اندازی شد. یکم اسفند سالگرد تأسیس سیمای بوسنیایی این شبکه است. از همین رو سعید دیانتی تهیه کننده برنامه " زاویه دیگر " به نکاتی درباره برنامه سازی در حوزه سیاسی در این بخش از شبکه سحر که برای مخاطبان بوسنیایی زبان پخش می شود، اشاره کرده است.

  سعید دیانتی فعالیت خود را با سیمای عربی شبکه بین المللی سحر و شبکه جهانی الکوثر آغاز و بعد از آن وارد سیمای بوسنیایی شبکه برونمرزی سحر شد. وی هم اکنون تهیه کننده برنامه سیاسی " زاویه دیگر " سیمای بوسنیایی سحر است.

دیانتی به رویکردهای برنامه های سیاسی سیمای بوسنیایی اشاره کرد: در برنامه های سیمای بوسنیایی که به موضوعات سیاسی پرداخته می شود رعایت رویکردها و اولویت های شبکه جهانی سحر در تولید برنامه های سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است. موضوعاتی که جامعه بوسنی، اروپا و بالکان را پوشش دهد بیشتر مورد توجه است و سعی می شود در این برنامه ها به صورت غیر جانبدارانه به انعکاس و تحلیل رویدادهای مورد علاقه مخاطبان بوسنیایی زبان بپردازیم.

تهیه کننده سیمای بوسنیایی اضافه کرد: بیداری اسلامی، انقلاب های خاورمیانه، جنبش های مردمی و ... دیگر موضوعاتی هستند که در مرتبه بعدی به عنوان موضوع در تولید برنامه به آنها پرداخته می شود.
 
  وی در ادامه به مشکل پیش روی برنامه سازان در تولید برنامه های اجتماعی نیز پرداخت و گفت: به دلیل عدم وجود کارشناسان مسلط به زبان بوسنیایی ما در تولید برنامه های اجتماعی و خانوادگی با مشکل روبرو هستیم و از همین رو بخشی از برنامه های سیما در سارایوو و با حضور کارشناس مسلط به زبان و مسائل اجتماعی منطقه تهیه و پخش می‌شود و با برقراری ارتباط زنده با بوسنی نیز، به غنای محتوایی برخی برنامه های استودیوی تهران افزوده می شود.

دیانتی در پایان از مخاطبان برنامه ها یاد کرد: بازخورد خوبی از سوی مخاطبان سیمای بوسنیایی به دست آمده و این انگیزه ما برای برنامه سازی را افزایش می دهد. با وجود مشکلات فراوانی که در ارتباط تلفنی وجود دارد باز شاهد تماس های مخاطبان هستیم. از طریق سایت سیمای بوسنیایی نیز ما شاهد استقبال مخاطبان هستیم که دلگرم کننده است. همچنین از عمده موضوعاتی که از سوی مخاطبان بسیار مورد تأکید قرار گرفته است افزایش زمان پخش سیمای بوسنیایی است که امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار