روزنامه "معاریو" اسرائیل خبر از نفوذ هکرهای اینترنتی به یک پایگاه مهم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "پانوراما-الشرق الأوسط"، هکرهای اینترنتی توانستند تا پس از نفوذ به یک پایگاه مهم اسرائیلی به هزاران آدرس‌ پست‌های الکترونیکی  رژیم صهیونیستی دست یابند.

روزنامه اسرائیلی "معاریو" در شماره امروز خود اعلام کرد : گروهی از هکرها، هفته گذشته توانستند به یکی از مهمترین پایگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نام "تبوز" که در آن بسیاری از صفحات و اطلاعات خصوصی وجود داشت، دست یابند.

این روزنامه همچنین می‌نویسد : این هکرها توانستند که به هزاران آدرس الکترونیکی دست یابند و آنها را در پایگاهی به نام "pastebin" منتشر سازند.

این روزنامه نوشت : این پایگاه هک شده اسرائیلی از طریق یک شرکت اسرائیلی مخصوص مبارزه با هک توانست به این مسأله پی ببرد و پس از آن این پایگاه اسرائیلی برای چند ساعت مسدود بود.

مدیرکل پایگاه صهیونیستی "تبوز" که مورد نفوذ هکرها قرار گرفته در گفتگو با روزنامه "معاریو " گفت : هکرها توانستند که بر چندین هزار آدرس الکترونیکی دست پیدا کنند.

وی گفت : ما تاکنون نمی‌دانیم صحت تمامی این اطلاعاتی که این هکرها منتشر کرده‌اند چقدر است و باید مدیریت پایگاه از تمامی کاربران بخواهد تا رمز عبور خود را تغییر دهند.

این روزنامه از قول یک مسئول سامان بخشی اطلاعات در اسرائیل  که نامی از آن نبرده ، نقل می‌کند : یک ضعف در میان مسئولان در سامان بخشی اطلاعات وجود دارد که رمزهای عبور را ساده انتخاب می‌کنند،  و از این طریق می‌توان به اطلاعات مؤسسات مهم دسترسی پیدا کرد.

شایان ذکر است که بارها پایگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل مورد نفوذ هکرها قرار گرفته‌اند که در بارزترین آنها، نفوذ هکرهای حامی  فسلطین می‌نامیدند به ده‌ها پایگاه دولتی و امنیتی و نظامی و حساب کاربری هزاران اسرائیلی در شبکه‌های اجتماعی و پست‌های الکترونیکی در طی 4 روز پیاپی بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار