منصوریان: دید مردم نسبت به بازیکنان فوتبال خراب شده است

مبلغ قراردادهای بازیکنان هنوز به سقف استاندارد آسیا نرسیده است

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تیم ملی زیر 22 سال معتقد است با اتفاقات اخیری که در فوتبال ما رخ داده دید مردم نسبت به فوتبال و فوتبالیست‌های کشورمان خراب شده است.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این جلسه که با حضور پیشکسوتان مسئولین سازمان لیگ و برخی از بزرگان فوتبال برگزار شد درخصوص مسائل مختلفی همچون مبلغ قرارداد بازیکنان صحبت شد و به عقیده من هنوز مبلغ قراردادها بر سقف استانداردی که در آسیا وجود دارد نرسیده است فقط این پول‌ها باید کارشناسی شود و به نظر من فقط باید به 35 بازیکنی که در تیم ملی حضور دارند پول بالایی تعلق بگیرد.  

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: درخصوص روند برگزاری یک فصل آینده هم صحبت شده و فکر می‌کنم باید آسیب‌شناسی شود تا لیگ یک خط تولید بازیکنان برای تیم ملی باشد چرا که الان این وضعیت را دارا نمی‌باشد که البته این بحث‌های کلان را نمی‌توان در یک جلسه مورد بررسی و حل قرار داد و معتقدم باید در چندین جلسه و با حضور افرادی با دانش ؟ این موارد بررسی و حل شود.  

منصوریان خاطر نشان کرد: باشگاه‌ها باید برای حضور در لیگ فصل آینده ضمانتی به فدراسیون و سازمان لیگ بدهند تا اینکه طلبکار نباشند تا داستان‌هایی که ابتدای این فصل رخ داد تکرار شود.  

وی افزود: نوع برخورد و رفتار بازیکانان بر باشگاه‌ها و فضایی که در آنجا حاکم است بر می‌گردد و این در تمام جهان مرسوم است که می‌توان حتی کریستنا نو رونالدو در این موضوع مثل زد که بطور حتم اگر تابع قوانین باشگاه و تیم ملی خود شود نیز با وجود ارزش بالایی که برای این تیم‌ها دارد با او برخورد می‌شود و فکر می‌کنم در کشور ما هم باید طبق فوتبال کشورهای پیشرفته برخورد شود تا شاهد چنین اتفاقاتی که موجب دلسردی مردم از حضور در ورزشگاه‌ها می‌شود نباشیم.  

انتهای پیام/  

برچسب ها: موضوع ، جهان ، مرسوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
نه که کل ملت دارن حقوق جهانی میگیرن...تعطیل کنید این حرفارو
آخرین اخبار