عضو کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از سازمان چای گفت: با وجود مشخص شدن اعضای تحقیق و تحفص هنوز اقدام خاصی در این‌باره صورت نگرفته است.

ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره تحقیق و تفحص از سازمان چای اظهار داشت: با وجود مشخص شدن اعضای تحقیق و تحفص هنوز اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته است.
 
وی افزود: در اولین اقدام از مبادی ذی ربط استعلام‌های مورد نیاز صورت گرفته است که پاسخ هیچ یک به صورت مشخص به هیئت ارائه نشده است.
 
عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای تصریح کرد: بدهی کارخانه‌های تولید کننده چای خشک به بانک‌ها و کشاورزان، عملکرد ضعیف این کارخانه‌ها در توزیع‌ چای خشک به تمام نقاط کشور، تولید و فروش چای ایرانی، خرید تضمینی چای از کشاورزان و فرمول قیمت گذاری چای،ارائه حواله‌های بی‌رویه واردات چای خارجی به فعالان عرصه چای و همچنین کاهش سطح زیر کشت چای به میزان 7000 تا 8000 هکتار از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور است.
 
ندیمی در پایان تصریح کرد: هفته آینده در جلسه هیئت تحقیق و تفحص پیگیری‌های جدید را آغاز خواهیم کرد تا سریعتر به نتجه دست یابیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ندیمی ، تحقیق ، تفحص ، سازمان ، چای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار