سرپرست مركز مطالعات و بهبود بهره وري موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني از نام نويسي رستوران هاي تهران براي شركت در طرح نظام جامع اعطاي نشان كيفيت خدمات(ستاره كيفيت) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نجمي افزود: اصناف و واحدهاي صنفي به‏ عنوان يکي از کليدي‏ ترين ارکان ساختاري بخش صنعت، معدن و تجارت در کشور نيازمند ارتقاي کيفيت ارايه خدمات هستند.

وي ارتقاي کيفيت خدمات صنوف را سبب عينيت بخشي به شايستگي‏ها و خدمات متمايز واحدهاي صنفي پيشرو، افزايش رضايت مشتريان و در نتيجه افزايش تقاضا و افزايش سودآوري واحدهاي صنفي خواند و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از طريق موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني براي طراحي و رونمايي از "نظام جامع اعطاي نشان کيفيت خدمات" به واحدهاي صنفي اقدام کرده است.

نجمي اظهار داشت : اين نظام به گونه‏اي طراحي شده است که از يک سو زمينه‏هاي رشد و ارتقاي کيفيت خدمات را در بخش اصناف با استفاده از شيوه‏هاي تشويقي فراهم مي کند و از  
طرف ديگر با توجه به نيازهاي مشتريان، افزايش رضايتمندي آنها را مد نظر قرار مي دهد.

سرپرست مركز مطالعات و بهبود بهره وري موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني تصريح كرد: براي اجرايي کردن اين نظام، زيرساخت‏هاي لازم فراهم شده و اتحاديه صنف رستوران و سلف ‏سرويس شهر تهران به‏عنوان نخستين صنف پيشرو، آمادگي خود را براي پياده‏سازي و اجراي اين نظام اعلام كرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اصناف ، کعدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار