عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در خصوص جلسه شبانه هیئت مدیره برای تعیین وضعیت تقوی گفت: من هم شنیدم که این جلسه تشکیل شد اما در این جلسه حضور نداشتم و اطلاعی از محتوای آن ندارم.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من به همراه شیران در جلسه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن نبودم چند تن از مسئولان رده بالای کارخانه ذوب‌آهن در این جلسه حضور داشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره پیش بینی‌اش از وضعیت ذوب‌آهن در سه بازی باقیمانده لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند و به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند.

وی بیان کرد: معتقدم که ذوب‌آهن تا الان نتوانسته توانایی‌اش را به حریفانش نشان دهد نتایج این تیم مناسب نیست، همچنین بازیکنان این تیم فوتبال قابل قبولی ارائه نمی‌دهند، به هر حال این تیم در بحرانی‌ترین شرایط قرار گرفته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در خصوص عملکرد مجتبی ‌تقوی گفت: عملکرد تقوی واضح و روشن است تیم ذوب‌آهن نتایجش قابل قبول نیست همچنین فوتبال خوبی هم ارائه نمی‌دهد، این تیم فوتبال نتیجه‌گرا و فوتبال زیبا و تماشاگرپسند تا الان انجام نداده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه افرادی مسئولیت امور مدیریتی وقتی تیم ذوب‌آهن را برعهده دارند که توانمند نیستند و با تصمیمات نابه جا بدترین شرایط را برای ذوب‌آهن به وجود آوردند.

ابرقویی‌نژاد عنوان کرد: من به عنوان عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن در جریان سرمربیگری تقوی نبودم، به هر حال برای کمک به مجموعه باشگاه ذوب‌آهن در خدمت این باشگاه هستم و هر وقت کمکی بخواهند دریغ نمی‌کنم.

ابرقویی‌نژاد عنوان کرد: به هر حال به عنوان متولی فوتبال استان اصفهان پشتیبانی لازم را از تیم ذوب‌آهن می‌کنم تا این تیم در لیگ برتر بماند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ذوب‌آهن با ارائه بازیهای خوب و نتایج درخشان در سه بازی باقیمانده درلیگ برتر بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن ، سه بازی ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار