رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان در نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: ما معتقد هستیم که دیپلماسی باید در عصر جدید نقش بسزایی را ایفا کند و در این راستا پارلمان بین المجالس کشورهای اسلامی می‌تواند اقدامات موثری را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ اکتای اسداف رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان در نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: امیدواریم تبادل نظرات امروز در این اجلاس به تحقق اهداف سازمانی ما کمک کند. دولت ما برای این اجلاس ارزش بسیاری قائل است. تبادل ارزش‌های اسلامی یکی از ارزش‌های مهم برای ماست.  
 
وی ادامه داد: اسلام مذهب برادری، همبستگی و عدالت است، ما در عصر جدید شاهد مشکلات فراوانی هستیم که بدون کمک جمعی نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد این مسئله بودیم که سازمان بین المجالس نقش بسزایی را در خصوص مخالفت و مبارزه با حمله‌های نظامی به آذربایجان ایفا کرده و از مواضع آذربایجان نیز حمایت کرده است.  
 
رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان اظهار داشت: معقتد هستیم که دیپلماسی باید در عصر جدید نقش بیشتری را ایفا کند و در این راستا اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی می‌تواند بر این حوزه نقش بسزایی داشته باشد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به منظور یافتن راه حل برای مسائل موجود نیازمند همکاری هستیم و در همین راستا از همکاران، برادران و خواهران گرامی برای این منظور دعوت می‌کنم و برای همه آرزوی موفقیت و صلح می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاهد ، مبارزه ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار