رئیس مجلس سنای پاکستان ، در سفر به مشهد مقدس به زیارت مرقد منور حضرت رضا(ع) مشرف شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سید نیر حسین بخاری، اقدامات آستان‌قدس رضوی در حوزه هاي مختلف را مهم، موفق و افتخارآميز دانست و افزود: به بركت وجود مضجع نوراني حضرت رضا(ع) و برنامه ريزي و كار علمي و اعتقادي، اين مجموعه در جهان اسلام سرآمد و الگوست.

وي افزود: بدون شک حاصل اقدامات گسترده آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف به ويژه در موضوعات فرهنگی، موجب عزت و افتخار اسلامی است که با مدیریت، تعهد و تخصص گرایی میسر شده است.

وی افزود: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) منشأ خوبی‌ها، خیر و برکت در جهان هستند و وقتی انسان مشاهده می‌کند در حرم مطهرحضرت رضا(ع) این‌همه توسعه زیرساختی و فرهنگی برای رفاه زائران و ترویج معارف اسلامی و رضوی صورت گرفته است، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اقدامات ماندگاری در آستان قدس رضوی انجام شده است که بایستی به عنوان الگوی همه کشورهای اسلامی و اماکن مذهبی و متبرکه جهان اسلام مورد استفاده واقع شود.

وی افزود: در سفرهايي كه به مشهد مقدس داشته‌ام از نزديك با توانمندی‌ها و فعالیت‌های آستان قدس رضوی آشنا شده‌ام، و مي توان گفت که اداره این مجموعه مقدس قطعاً از اداره یک کشور کمتر نیست.

سيد نير حسين بخاري گفت: دیدن عشق و ارادت معنوی خادمان و مسئولان آستان قدس رضوي در خدمت به زائران نيز براي هر بيننده اي جالب و شگفت انگيز است.

وی اشاره‌ای به همسایگی ایران با پاكستان داشت و تصریح کرد: در جریان برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی برای زائران اردوزبان قرار دارم، در طول سال زائران پاكستاني بسیاری به دلیل زيارت بارگاه منور رضوی در مشهد حضور پیدا می‌کنند./س

برچسب ها: پاکستان ، مجلس ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.