معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختاری گفت: مشارکت زنان در عرصه های جامعه از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

خدابخش مرادی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به خرد جمعی و استفاده از همه ظرفیت های موثر، از جمله توانمندی فکری و علمی بانوان در امور جامعه، کشور را در تحقق اهداف والایش یاری می کند.
وی، با بیان تجربه های موفق مشارکت زنان در عرصه های مختلف جامعه به ویژه مبارزات برای پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سازندگی کشور، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، زنان با حفظ کرامت انسانی به عرصه های مختلف مدیریتی کشور وارد شدند.
مرادی با بیان اینکه بانوان 65 درصد جمعیت دانشجویی کشور را تشکیل می دهند، افزود: زنان در جامعه امروز از رشد و بالندگی مطلوبی برخوردارند که این زمینه ها باید گسترش یابد.
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری با تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در افزایش مشارکت زنان در امور، گفت: تلاش می شود از توانمندی و ظرفیت بانوان توانمند این استان در عرصه های مختلف به ویژه مدیریتی استفاده شود.
در این آیین از خدمات روح انگیز کرمی در مدت مسئولیت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تجلیل و فاطمه دوستی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد./ش
برچسب ها: مشارکت ، زنان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.