مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش صرف دروس در مدارس تلف کردن استعدادها و انگیزه‌های دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ صابر سپهری دیروز در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان در اردبیل اظهار داشت: به جای این حرکت که گاه نتایج مثبتی را نیز به همراه ندارد باید شیوه درست فکر کردن و درست تحقیق و برنامه‌ریزی داشتن را به دانش‌آموزان به بهترین شکل منتقل کنیم تا آنها بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی، فضاهای آموزشی و پرورشی را زمینه‌ساز تحولی عظیم در بین نسل آینده برشمرد و تصریح کرد: ما هر چقدر در این حوزه بتوانیم درست و صحیح برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کنیم بهتر و شایسته‌تر می‌توانیم از استعدادهای ناب جوانان و نوجوانان خود بهره‌برداری صحیح و درست داشته باشیم.

سپهری در ادامه خاطر نشان کرد: نسل آینده ما باید متناسب با نیازهای امروز جامعه صحیح و عاقلانه پرورش پیدا کنند که مبادا در این زمینه برخی از استعدادها و توانمندی‌ها به بطالت سپری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه معطوف کردن تمام تلاش‌های دبیران و مدرسه به آموزش صرف دروس را تلف کردن استعداد و انگیزه دانش‌آموزان مستعد و توانمند مدارس استعدادهای درخشان برشمرد و بر اجرای برنامه‌های مختلف تحقیق و پژوهش تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، آموزش ، صرف ، دروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.