نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک میلیارد از هفت میلیارد تومان مصوب شده برای کلور - درام در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

جلیل جعفری‌بنه خلخال دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: یک میلیارد تومان از هفت میلیارد تومان اختصاصی به جاده اصلی خلخال - کلور - درام در اختیار اداره کل راه شهرسازی استان اردبیل قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری این مشکل اهالی خلخال که این شهرستان برای نجات نیاز به راه اصلی همچون خلخال - کلور - درام دارند، تصریح کرد: هفت میلیارد تومان برای تکمیل و ادامه عملیات اجرایی تخصیص و تصمیم‌گیری نهایی شده بود که از این مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: هم اکنون در شرایط فعلی ساخت و تکمیل دو پل خاص در قطعات راه اصلی خلخال - کلور - درام ادامه دارد و انتظار داریم با نظارت و پیگیری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکار جدید ساخت پل‌ها زودتر تمام شود تا مردم خلخال بتوانند به صورت ایمن از این محور تردد کنند.

جعفری‌بنه خلخال افزود: داشتن راه خوب علاوه بر آرزوی دیرینه مردم خلخال سبب حضور سرمایه‌گذار، جان گرفتن جنوب استان، اشتغال و جلوگیری از مهاجرت می‌شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: برای نجات خلخال داشتن راه اصلی الزامی است و مردم خلخال این انتظار را از مسئولان استانی و کشوری دارند چرا که این شهرستان پس از سال‌ها هنوز دارای راه اصلی نشده و باید استان نگاه ویژه‌ای به راه‌های این شهرستان داشته باشد/

 

برچسب ها: خلخال ، جاده ، کلور ، درام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.