سید حسام الدین آقا سید احمد که با تکنوازی هورن در بخش استعدادهای درخشان جشنواره موسیقی فجر حضور دارد، 28 بهمن ماه جاری ساعت 15.30 در سالن رودکی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، آقا سید احمد از نوازندگان جوانی است که امسال با تکنوازی هورن در بخش استعدادهای درخشان شرکت می‌کند. وی درباره این بخش گفت: برای شرکت در بخش استعدادهای درخشان از طریق استادم جاوید مجلسی به جشنواره امسال معرفی شده‌ام. با شناختی که از دیگر شرکت‌کنندگان در این بخش از جشنواره موسیقی فجر دارم همه آنها بسیار مستعد و توانمند هستند.
 
وی که هشت سال است در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند و 19 سال سن دارد اظهار کرد: با توجه به رپرتوارهای مشخص شده در بروشور جشنواره موسیقی فجر زمان نیم ساعته اجرا که برای هر نوازنده در نظر گرفته شده بسیار اندک است.
 
آقا سید احمد که در این جشنواره قطعه سولو از دوره مدرن اثری از فلیپ دورانت می‌نوازد، ادامه داد: قطعات بعدی که در جشنواره بین المللی موسیقی فجر اجرا خواهم کرد دو قطعه از شومان و کنسرتو هورن شماره یک از ریچارد اشتراوس است که توسط هورن برای علاقمندان به موسیقی خواهم نواخت.
 
وی که تحصیلات خود را در هنرستان موسیقی به اتمام رسانده و قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد از مسئولان خواست برای پویایی موسیقی فاخر در کشور جوانان مستعد و گروه‌های موسیقیایی را حمایت کنند و توجه به موسیقی کشور تنها محدود به زمان برگزاری جشنواره نباشد.
 
این نوازنده جوان با بیان اینکه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر فرصت بسیار مناسبی برای گردهمایی موسیقیدانان و آهنگسازان برجسته کشور است از مسئولان فرهنگی کشور و مسئولان برگزار کننده جشنواره خواست با حمایت‌های خود از بهترین های انتخابی این جشنواره  آنان را در رسیدن به اهدافشان همراهی کنند.
 
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا یکم اسفند ادامه دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، موسیقی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار