مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران با اشاره به اینکه این شرکت مجوز دریافت تولید خودروی جدید پارس XUM را دریافت کرده است، گفت: تولید این خودروی جدید از نیمه دوم امسال آغاز و به‌زودی به تولید انبوه می‌رسد.

حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري؛ افزود: شرکت ایران خودرو مازندران که از چهار سال قبل فعالیت خود را درشهرستان  بابل آغاز کرده است هم اكنون یکی از شرکت‌های فعال تولید خودرو در کشور است.

وی تصريح كرد: در سال 89 میزان تولید خودرو در ایران خودروی مازندران یک هزار و 917 دستگاه، سال 90 ،15 هزار و 450 دستگاه، سال 91، 17 هزار و 260 دستگاه و امسال با توجه به مشکلات زیاد در حوزه تولید 13 هزار و 500 دستگاه بوده که عمده تولید امسال در 6 ماهه دوم سال بوده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران با اشاره به اینکه محصولات خودرو پارس از اواخر سال 89 به محصولات ایران خودرو اضافه شده است،گفت: پارس سال، پارس ELX و پارس XUM سه نوع خودرو پارس است که در شرکت ایران خودرو مازندران تولید و عرضه می‌شود.

حسینی‌نژاد افزود: شرکت ایران خودرو مازندران فعالیت خود را در سال 89 با 40 پرسنل آغاز کرده است که در حال حاضر این تعداد به 300 شغل مستقیم افزایش یافته است.

وی از انتخاب شرکت ایران خودروی مازندران  امسال به عنوان واحد نمونه صنعتی مازندران خبر داد وتصريح كرد: امسال با توجه به تحریم‌ها و ایجاد مشکلاتی در حوزه تولید با برنامه‌هایی که در شرکت ایران خودروی مازندران اعمال شده  با حفظ تولید، تعدیل نیرو نداشته  و در سال آینده نیز میزان تولید خودرو در ایران خودروی مازندران به 20 هزار دستگاه افزایش خواهد يافت.
/انتهای پیام
برچسب ها: تولید ، خودرو ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.