رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در شهر خوش آب و هوای اردبیل برپا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هادی صباغی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این اردو در اردبیل اظهار داشت: این اردو که با هدف حفظ آمادگی شمشیربازان زن کشورمان در استادیوم ورزشی رضازاده اردبیل برگزار می‌شود، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا تیم شمشیربازی کشورمان به اوج آمادگی و توانمندی دست پیدا کنند.

وی گفت: دو شمشیرباز شرکت‌کننده در این اردو از اردبیل هستند که زیر نظر مربی تیم ملی تمرین کرده و آماده حضور در رقابت‌های آسیایی می‌شوند.

صباغی در ادامه خاطر نشان کرد: براساس اعلام فدراسیون شمشیربازی کشور، اردبیل به عنوان میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان کشورمان در اسلحه اپه انتخاب شد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل افزود: بازیکنان دعوت شده به این اردو شامل آرزو قاره‌گوشی و سونیا بی‌نظیر از استان اردبیل، سکینه نوری و نگین مکلایی از استان آذربایجان‌غربی و مائده علی بابایی از استان اصفهان هستند.

وی بیان کرد: این اردو به مدت 10 روز زیر نظر صادق آرامش اصل مربی اردبیلی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان برگزار و شمشیربازان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

صباغی ادامه داد: این تیم که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کشور اردن آماده می‌کند از سوم لغایت 13 اسفندماه آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را پیش از اعزام به مسابقات آسیایی برگزار می‌کند/ش ک.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، تیم ، شمشیربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.