عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مستمر انتخابات بیانگر وجود دموکراسی در کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ ضرغام صادقي در جلسه توديع و معارفه فرماندار شيراز افزود: فعالیت احزاب، نشریات در اختیار آنها و نداشتن زندانی سیاسی از مباحث بسیار مهمی است که نشان از وجود دموکراسی در کشور دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امروز کشور ما با بسیاری از کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند قابل مقایسه نیست زیرا به طور میانگین هر ساله در جمهوری اسلامی ایران یک انتخابات برگزار می شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت امروز با گذشته قابل مقایسه نیست بیان کرد: توسعه صنايع فولاد و خودكفايي در توليد سيمان، خودکفایی در تولید گندم و محصولات کشاورزی از موارد بسیار مهمی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

صادقی افزود: زمانی پزشکان دیگر کشورهای جهان در کشور ما بیماران را درمان می کردند در حالیکه امروز وضعیت دانشجویان و تعداد دانشگاه های ما با قبل از دوران انقلاب به کلی متفاوت شده است.

وي گفت: شيراز در مباحث پزشکی و علمی به عنوان سومين قطب پيوند اعضا در جهان شناخته می شود که تمام این نعمت ها از وجود انقلاب اسلامی است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل های شهر شیراز نیز بیان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بحث گردشگری در این شهر بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد و از طرفی حاشیه های شهر شیراز نیز باید از بین برود.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات ، دموکراسی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.