امروز صورت می‌گیرد

سخنرانی لاریجانی در نشست کمیته عمومی کنفرانس مجالس کشورهای اسلامی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نشست کمیته عمومی نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ، سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز دوشنبه (28 بهمن ماه) در نشست کمیته عمومی نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در هتل پارسیان آزادی برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.

نشست کمیته عمومی این کنفرانس متشکل از همه کشورهای عضو و با حضور دو نماینده از هر کشور در دو نوبت صبح و عصر در هتل پارسیان آزادی تهران و با هدف تعیین دستور کار نشست عمومی کنفرانس، سخنرانان همایش عمومی این اجلاس و نیز بررسی مصوبات کمیته‌های تخصصی چهارگانه "حقوق بشر، زن و خانواده"، "سیاسی و روابط خارجی"، امور اقتصادی و محیط زیست" و "فرهنگی، حقوقی و گفتگوی ادیان و تمدن‌ها" این اجلاس برای تصویب در نشست عمومی کنفرانس مجالس اسلامی،  به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری  با حضور بیش از 25 رئیس مجلس و نیز هیأت های پارلمانی بیش از پنجاه کشور عضو و ناظر سازمان همکاری اسلامی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار