رئیس کمیته داوری بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو از فراهم شدن امکان دریافت الکترونیک آثار ارسالی به این جشنواره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس بین المللی صدا، بهنام احمدپور اعلام کرد: با كمك كميته اطلاع رساني امكان دريافت الكترونيك آثار از طريق سايت به آدرس اینترنتی www.radiofastival.ir فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در دوره های قبل این امکان وجود نداشت، تلاش برای سهولت ارسال آثار و رفاه حال شرکت کنندگان در جشنواره را از مهمترین اهداف این اقدام برشمرد. 

احمدپور در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر همكاران مي توانند از طريق وارد شدن به سايت یادشده به سادگي آثارشان را به دبيرخانه بخش بين الملل ارسال كنند.

وی افزود: تولیدکنندگان محترم آثارمی توانند با ورود به آدرس اینترنتی رادیو فستیوال، پس از وارد کردن مشخصات کامل اثر و دست اندرکاران تولید آن، از قسمت آپلود فایل، اثر خود را برای شرکت در سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو ارسال کنند. 

رئیس کمیته داوری بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو با اعلام اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ دهم اسفندماه امسال تعیین شده است، تأکید کرد: با توجه به احتمال تمدید نشدن مهلت ارسال آثار، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره  تلاش کنند به موقع و در زمان تعیین شده آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار