مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران امروز از محله اوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیاوشی گفت: این نشست با حضور رفیع مدیر کل اداره آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، علوی معاون اداره آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و کارشناسان آموزش نواحی دهگانه در سالن کنفرانس سرای محله اوین برگزار شد.

رفیع مدیرکل آموزشهای شهروندی به جشنواره مهارتهای شهروندی کانونهای آموزشی تهران که به طور موجز مشکلات نامیده می‌شود اشاره کرد و این جشنواره را زمینه‌ای برای تشویق و انگیزه‌سازی مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهری دانست.

وی افزود: جشنواره مشکات در 12محور اصلی با موضوعات فرهنگ آپارتمان نشینی، فضای سبز شهری، الگوی مصرف، حمل و نقل عمومی، محیط زیست شهری، شهر زیبا، فرهنگ ترافیک شهر و بحرانهای طبیعی، ایمنی و پیشگیری از حوادث شهر توانست آثار زیادی را درگروههای سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب نقاشی، عکاسی، خاطره، داشتان کوتاه، تصویربرداری کاریکاتور، ایده خلاقانه، پوستر آموزشی گردآوری کند.

رفیع در ادامه ارتباط و تعامل بین سازمان در شهرداری و ادارات اجتماعی، گروههای آموزشی شکل گرفته در مناطق و کار گروهی در میان شهروندان را از آثار جانبی و دستاوردهای این جشنواره دانست و اظهار داشت: تمام سعی دست‌اندرکاران این جشنواره بر این است که هر اثری از زمان تحویل‌دهی تا داوری، در نهایت دقت و احترام حفظ و نگهداری شود و به نحو احسن و با رعایت ضوابط داوری شود.

وی اظهار امیدواری کرد که افراد شرکت‌کننده در روند جشنواره مشکات بخشی از شهروندان تهرانی هستند که در مسیر آموزشهای شهروندی قرار گرفته‌اند و بیان کرد: تفاوت زیادی بین جشنواره اول و دوم دیده می‌شود این نمادی از مشارکت چندین برابری شهروندان است.

علوی معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از همه دست‌اندرکاران جشنواره مشکات اعم از داوران، معاونتها و شرکت‌کنندگان آن درخواست داریم تا پیشنهادات و انتقادات خود را تحویل اداره کل آموزشهای شهروندی دهند تا جشنواره سوم با تلاش دست‌اندرکاران با کیفیت بالایی برگزار شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بازدید ، از ، اوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار