در حوزه فرهنگی فعالیت‌های ایجابی در چارچوب قانون محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حسین میرزایی مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز طی برگزاری نشست خبری که سالن همایش‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، طی سخنرانی گفت: بخشی از فعالیت‌ حوزه‌ی فرهنگی در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و باید یک نگاه کلی با دو محور عقلانیت و ایمان دینی مورد ارزیابی قرار گیرند. چنانچه اگر غیر از این دو نگاه باشد، نگاه دیگر محقق نمی‌شود.
 
وی افزود: رویکرد ما در این دوره ایجابی است و به فعالیت‌ها در چارچوب قوانین اجازه فعالیت داده می‌شود که البته امیدواریم با این رویکرد پویایی جدیدی در برگرفته شود.
 
میرزایی تصریح کرد: نگاه ما به تشکل‌های دانشجویی رویکرد گفتگو محور است که البته در این حوزه نقایضی وجود دارد به همین دلیل از فعالیت‌های جنبی حمایت بیشتری صورت می‌گیرد.
 
وی اظهار داشت: برگزاری اتاق فکر دانشگاه‌ها متناسب با انتظارات دانشگاه‌ها یکی دیگر از فعالیت‌های است که در نظر گرفته شده است. چنانچه این انتظار می‌رود که دانشگاه‌هایی چون علامه طباطبایی تهران و شهید بهشتی که می‌توانند در حوزه علوم انسانی فعالیت داشته باشند، باید فعالیت مستمر داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار